¨

Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Hurra det snöar

Av nena - 13 januari 2011 23:30

 Näää jag är inte alls glad för det, försöker bara se det med ett glatt humör....

Vill verkligen bli av med all snö nu och ha fria vägar.

Tror att  de barn som bor här ute också har tröttnat på snön för pulkabacken vi har utanför huset är barnfri. Annars brukar det vara full rulle där.


 Sängen kallar.

Imorgon är det dags för arbetsträning och jag hoppas verkligen att kroppen pallar alla två timmar... det är bara två timmar men just nu känns det som om det är en hel dag...

Jag vet att det är dumt att ta ut något i förskott så där, måna f*n på väggen men just nu känns det bara väldigt mycket så.


 Önskar er alla en din fredag!

 
 
Pisan

Pisan

14 januari 2011 11:14

Hoppas arbetsträningen går bra och att du inte är alltför trött efteråt. KRAM! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

14 januari 2011 11:50

Det har gått bra men jag är alldeles slut nu =(
Vila och lugn som gäller nu innan familjen kommer hem.
Kram ♥

 
Sussi

Sussi

14 januari 2011 20:29

Jodå.. här snöade det lite igår med. Jag har ledsnat på all snö. Vill ha vår nu!

Hoppas arbetsträningen gick bra?

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

nena

15 januari 2011 14:03

Ja nu får det vara slutsnöat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards