¨

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Inte mycket dator

Av nena - 12 januari 2011 21:24

 Kan inte sitta så mycket vid datorn just nu p.g av att jag har ont.

Har varit runt och läst hos er men inte orkat kommentera.


 Det gick fort hos af idag och det var skönt.


 Jag och J har samlat ihop julen och granen är nerepackade för denna gången.

Bädda ner tomtarna får P och töserna göra i morgon för det orkar jag inte...

Alla står i samlad trupp på köksbordet =)


 Nu blir det lite tv och sedan är det sängen som gäller.

Redan torsdag i morgon och så är det dags att börja arbetsträna igen på fredag.


 Ha det så bra tills vi "ses" igen ♥

 
 
Helga

Helga

13 januari 2011 08:27

Jag kan tänka mig att datorn gör bäst i att vila nu när du har så ont.Här samlas det också in ljusstakar och tomtar...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

13 januari 2011 12:41

Ja så är det ju men jag kunde inte låta bli sent i går när jag inte kunde sova...
Idag är det ju Knut och då ska julen ut =)

 
wiper

wiper

13 januari 2011 09:28

Jag förstår dig precid och då skall man vila sig lite från datan. Jag skrev färre inlägg i går och med långa mellanrum så det känns lite bättre i dag. Du behöver inte bästämma dig nu ang skrinen. Jag kommer att göra fler men måste sticka emellan med en klädnypeklänning som jag skall ge bort. Jag har ju även din mejladress. Härligt att ni fått bort granen och julsakerna.

Ha en fin torsdag och sköt om dig
varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

13 januari 2011 12:40

Ja det blir lite mindre data tid än vanligt men jag satt en stund sent i går när jag inte kunde sova och då blev det en del kommentarer i alla fall.
Kan inte låta bli ;)

Vad bra då väntar jag lite och funderar lite å vilken jag vill ha.
Stressa inte utan ta det lugnt,

Tack detsamma och kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards