¨

Alla inlägg den 5 april 2010

Av nena - 5 april 2010 21:48

 Allt på listan utom städningen av vagnen är avklarad.

Skönt det och vagnen går ju ingenstans...


 Vi hade en trevlig stund hos vår gamla vän. Vi har inte setts på 20 år, eller jo vi sprang på varandra i en affär för 13 år sedan och växlade några ord.

Kul att ses igen var det i alla fall.


 Nu är jag ganska så trött och ska bara se klart Johan Falk och sedan är det sängen som väntar.

Det är en skön trötthet, inte alls den som jag kände innan påsk.

Jag behövde komma hemifrån ett par dagar för att se annat.

Nu hoppas jag att det vänder och att jag kan få var i alla fall nästan smärtfri, slippa den ständiga hemska värken och "bara" ha den "vanliga" värken.



Av nena - 5 april 2010 10:39

 

Bilden är tagen av dottern J som även gjort hjärtat  


 Idag finns det en del som måste göras.

Y-Ö ska hämtas hem.

Vi ska göra en pastasallad som J ska ha med sig då hon ska iväg med skolan i morgon. Måste handla lite till den också

Vi ska hälsa på hos en gammal kompis som vi mötte via FB (sist blev det inställt)

Har en del tvätt som ska tvättas. Var kom all den tvätten ifrån????

Husvagnen ska städas, tömd är den men den behöver dammsugas och få avtorkat golv och annat... fast jag tror att det får vara tills en annan dag i veckan som kommer.


Idag blir det pizzerian som lagar vår middag!


 Hoppas att ni alla har en skön annandag påsk.


Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards