¨

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Nu är det helg!

Av nena - 19 november 2010 16:45

 Det har snöat till och från idag och där i mellan kom det lite regn.

Nu i eftermiddag är det mesta snö som kommit och så pass mycket att det var några knattar som åkte pulka i backen utanför vårt =)



 Det gick bra på jobb trots att huvudvärken inte försvann helt.

Den finns kvar än men inte så intensiv.


 M hade haft det trevligt i går och filmen var bra.

Idag slutade hon tidigt så vi åkte och handlade mat till helgen så det blev gjort.


I morgon är det scouterna för J och då ska vi passa på att köpa födelsedagspresent till min mamma som fyller år på söndag.
Kalas är det på söndag annars har vi inga planer alls och det är väldigt skönt.


 Nu logga jag ut för helgen och återkommer nästa vecka

Ha en fin helg ♥

 
 
Lena

Lena

20 november 2010 08:12

Önskar dig en jätteskön helg!!

Kram
Lena

http://wilenas.blogpsot.com

 
wiper

wiper

21 november 2010 10:46

Vi fick inte heller så mycket snö som det var utlovat. Bra att det gick bra att arbeta trots huvudvärk. Det är ingen höjdare med huvudvärk. Hade migrän i flera år men sen kom det migränmedicin så man slapp åka in aktut.

Grattis på födelsedagen. Jag önskar dig en riktigt fin dag och njut. Du är ju ung fortfarandxe.

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards