¨

Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Gnuggar ögonen

Av nena - 19 november 2010 07:34


När J skulle cykla till skolan och vi öppnade dörren fick vi båda gnugga ögonen.

Alldeles vitt på marken och snön dalade så fint.

Inte direkt vad vi hade väntat oss, inget J hade väntat sig i alla fall märkte jag när jag såg på hennes fötter.

Tunna gympaskor =(

Tur hon ska vara inne större delar av dagen för det var ont om tid att vända in och byta.


 Ska snart ge mig av hemifrån för att åka till jobbet.

Ska bara föröka äta lite och få i mig en tablett så huvudvärken som återkommit kan försvinna eller i alla fall dämpas.


Ha en fin fredag!

  

 
 
Helga

Helga

19 november 2010 09:01

Kul och fint med snö, men man blir alltid överrumplad...

Lycka till på jobbet idag!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

19 november 2010 16:45

Ja det var inte riktigt vad vi väntade oss just nu.
Regn hade de lovat.
FAst visst är det fint även om det gärna hade fått dröja ett tag till frö min del.

 
Pisan

Pisan

19 november 2010 09:33

Hoppas huvudvärken försvann. Ingen höjdare att ge sig iväg och jobba med huvudvärk. Är det någon som vet hur det är att ha huvudvärk så är det jag, har ofta det. Och så har det varit sedan jag var tonåring. Du skulle ha någon starkare tablett att ta till när huvudvärken kommer.
KRAM!! från mej ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

19 november 2010 16:44

Nej huvudvärk kan man vara utan.
Jag har haft det till och från de sista åren men inte som denna gången men den kommer ju ifrån nacken så det kanske är därför.

Kram till dig ♥

 
wiper

wiper

19 november 2010 10:55

Vi skulle också ha snö i dag enligt väderleksrapporten, rena snökaoset men det kom av sig tydligen. Vad härligt att ni fått lite snö. Hoppas din hemska huvudvärk snart försvinner.

Ha en fin arbetsdag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

19 november 2010 16:42

Här ha det kommit en del snö, lite regn och så snö igen.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards