¨

Direktlänk till inlägg 7 november 2010

40+ 1

Av nena - 7 november 2010 19:58

Ett år äldre!


Haft en bra dag med familjen.

Fick nybakade scones till frukost, på sängen =)

Var på fågelutställning/marknad som jag önskat. "Träffade" Flizans bröder. Så fina de var och man kunde lätt räkna ut att det var de för de gjorde precis som Flizis brukar göra ;)

En skön promenad i solen och lite shopping.

En riktigt skön dag med familjen alltså, precis i min smak, alla tillsammans.

Kalas för släkten har vi på lördag då vi även firar M.


 Jag fick en ny datormus.

Jag kan inte ha en vanlig utan behöver en sådan med "kula"

En sådan här

Skönt att ha en ny som fungerar när man vill och inte bara när den själv vill ;)

Lite choklad fick jag också och lite annat smått.


 På söndag ska jag träffa Nini och Pisan. Ska bli kul.

Längtar!

 
 
Lena S

Lena S

7 november 2010 21:34

Grattis på födelsedagen!

Kram

http://nelasvarld.blogg.se

nena

7 november 2010 22:56

Tack =)

 
Helga

Helga

8 november 2010 09:10

Grattis kära bloggvän!!

Jag är hemma från resan igen och nu läser jag ikapp här hos dig!! Kram!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

nena

8 november 2010 13:12

Tack så mycket =)

Kram!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 november 2010 09:26

Hej Nena. Jaha så blev du ett år äldre grattis i efterskott, Set ut som du haft en fin födelsedag så där lagom.Jobbigt med stort ståhej och massor med folk lite lagom är bäst numera känner Filifjonkan. Ja möss sliter man ut men de håller ju rätt bra ändå faktiskt tycker jag.Ser du skal ha mer besök som är efterlängtat hoppas det med blev en bra dag då.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

8 november 2010 13:11

Nej några större kalas vill jag inte heller ha längre.
Det är bara de närmsta som kommer numera och det är skönt.

Min gamla mus hade en del år på nacken så den fick gå i pension nu ;)

 
Pisan

Pisan

8 november 2010 11:50

Åhhh vad jag också längtar!!!! Det skall bli såååå roligt!
Önskar dig en fin måndag vännen! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

8 november 2010 13:10

Jag också =)
Tack detsamma till dig
Kram

 
wiper

wiper

8 november 2010 12:42

Vad härligt att få nybakade scones till frukost. Det låter kul med fågelutställning sån hade man gärna gått på. Var det alla slags fåglar där?. Förstår att du njutit av en skön helg med familjen. Det var en fin och ergonomisk mus. Sån får nog jag skaffa också så småningom.

Nu läste jag inlägget lite för dåligt, ser ju att du fyllt år. Stort grattis i efterskott till dig goa vän. Vad roligt att du skall träffa bloggvänner. Jag har själv träffat Pisan och det var jätteroligt.

Ha en jättebra måndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

8 november 2010 13:10

Tack tack =)

Ja det var lite av varje i burfågelväg där. Stora pappegojor till små finkar.

Jag har träffat Nini innan men aldrig Pisan så det ska bli jättekul att träffa dem på söndag.

Tack detsamma och kram

 
Paula

Paula

8 november 2010 15:26

Grattis, så här i efterskott!

http://anglahemmet.blogspot.com

nena

8 november 2010 18:05

Tack för det =)

 
Kimmie

Kimmie

8 november 2010 17:39

Låter som om du hade en fin dag! Glömde gratta dig här men jag gjorde det på FB istället =)

http://kimmietid.blogspot.com

nena

8 november 2010 18:05

Ja det var en bra födelsedag.
Inte gör det något. FB fungerar ju också bra ;)
Tack!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

9 november 2010 11:00

Hej Nena Hoppas du är inomhus denna ruggiga tisdag för oj va det blåser och regnar men har sluppit snö alla fall som väl är Hoppas du med slipper

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

9 november 2010 11:54

Hej Filifjonkan
Ja idag stannar jag nog inne i alla fall tills hundarna ska ut.
Ingen snö i sikte än tack och lov.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards