¨

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

Freeeedag!

Av nena - 8 oktober 2010 08:09

 Snart tid att ta min fibrovärkande kropp till arbetsträningen.

Helst skulle jag bara ta och dra något gammalt över mig men jag vill ju inte missa de 2 timmar jag har idag.


 Maken han har gått av jouren för denna gången och det har varit en del utryckningar denna gången också men inte som förra gången då han var ute många timmar.

Han var ute sent i går kväll men natten har i alla fall varit lugn.


 I eftermiddag har vi lite saker som måste fixas, gäller passa på då P är ledig. Det är ju inte alla ställen som har öppet efter 16 och det är ju inte heller så lätt att ta ledigt från jobbet.


 Ha en fin fredag ♥

 
 
wiper

wiper

8 oktober 2010 09:15

Vad tråkigt att du skall ha det så ont och besvärligt. Detta med fibro borde dom forska mer i för det blir fler och fler som drabbas. Jag visste inte vad fibromyalgi var innan jag började blogga, hade inte ens hört talas om det. När man läser så är mycket lika som utbrändhet men fibro har ännu fler symptom. Vilken jobbig jour din man haft, hoppas han nu är ledig ett tag.

Sköt om dig vännen
Hoppas du snart får må lite bättre
Ha en bra fredag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

8 oktober 2010 21:04

Har man ingen i sin närhet som har fibro är det ingen sjukdom som man känner till.
Jag har ju min mamma som har det och haft i många år men jag trodde inte att det var så vanligt som det verkligen är förrän jag själv fick det och sedan jag började blogga.

Tack och detsamma till dig och ha en fin helg
Kram

 
Filifjonkan

Filifjonkan

8 oktober 2010 11:05

Hej Nena Jamen så bra att du går på vård för din Fibro,,skönt gissar jag. Ja det är fredag igen veckan verkar bara vara måndag fredag lördag söndag de andra dagarna bara rusar förbi man hinner inte med längre känns det som ibland.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

8 oktober 2010 21:02

Hej Filifjonkan.
Ja veckorna springer verkligen på fort nu för tiden.
Man hinner inte alltid med .

 
Pisan

Pisan

8 oktober 2010 15:57

Hoppas det gick bra på arbetsträningen och att du får en fin helg! Go & varm kram från mej till dej! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

nena

8 oktober 2010 21:00

Tack det gick bra.
Ha en fin helg och kram tillbaka ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards