¨

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Det började bra

Av nena - 23 augusti 2010 11:15

 J var pigg och glad i morse trots att det var väääldigt trist att sommarlovet var slut.

Fast nu är hon sur. Vi har fått veta att de slutar 13 och bussen hem går kvart över.

Fick nu sms från henne att de slutar 12 och det är ju toppen... OM nu bussen också hade gått hem då :(

Det var ofta så förra terminen att de slutade innan och så kom skolskjutsen på rätt tid och en kvart går väl bra men en timme och en kvart är inte så kul precis.

Försöker nu få tag i min mamma för att höra om hon har möjligheten att hämta henne när hon slutar...


 M var lycklig att äntligen få träffa alla kompisarna igen. Hon har längtat de sista dagarna.


 Det har varit väldigt tyst här hemma idag.

Ganska så skönt men samtidigt lite trist.




 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

23 augusti 2010 12:38

Hej Nena .
Jaha nu så är jag tillbaka i bloggvärlden igen då efter sommaruppehållet. Men ja det blir bra tyst när de återgår till skolor och annat Man känner att nu så är det höst på riktigt skolan har börjat. Man vet inte riktigt vad man skall ta sig för på något vis man måste komma in i sina gamla spår igen Winnerbäck sjunger så träffande i annat sammanhang "jag måste ut för att hitta in" stämmer bra det idag.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

nena

23 augusti 2010 15:52

Ja det tyckte jag stämde riktigt bra.
Rutinerna måste på plats igen.

 
wiper

wiper

23 augusti 2010 12:58

Vad jobbigt när inte kommunikationeran fungerar och jag antar att det inte är lika många bussturer nu som förr. Bra att din mamma kan stälal upp. Jag förstår att det är kul att träffa sina klasskamrater igen. Förstår att det blir tomt och tyst när du är van att ha fått ha dom hemma lite mer.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

nena

23 augusti 2010 15:52

Det är en speciell skolbuss som kör turen här ute till och från skolan så det är bara fasta tider på den där bussen. Har skolan då inte talat om att de har elever som slutar innan så kommer den ju inte heller =(
Hade tur att mamma min kunde hämta henne idag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards