¨

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Sommar idag också

Av nena - 17 juni 2010 13:12

men jag kan inte riktigt njuta av det =(


 Just nu önskar jag mig ett annat liv.

Inte ett liv utan min familj och sådant men ett liv där jag kan göra saker utan att få ont, saker som jag kan göra utan att behöva be om hjälp.


 Det har hänt lite som jag inte vill gå in på, i alla fall inte just nu.

Gör allt för att hitta en lösning på det men det är inte lätt.

Det är saker som vi inte kan kontrollera som ställt till det och saker som vi tänkt och som en nära längtar väldigt efter inte kan få göra.

Livet känns väldigt orättvist just nu   


 Jag har i alla fall världens bästa familj   







 
 
wiper

wiper

17 juni 2010 14:11

Vad tråkigt att du skall behöva ha så ont. Dennna fibron förstör så mycket och jag förstår att du blir less och ledsen. Tråkigt även att du har saker som oroar. Hoppas det löser sig. Ibland är livet lite för orättvist och ojämt fördelat. Härligt att du ändå har en sån underbar familj.

Sköt om dig vännen
Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Pisan

Pisan

17 juni 2010 17:34

Nähä! Det har du inte alls!!! Det har jag!! :-D Känner precis som du, skulle vilja ha ett annat liv men inte utan dem som finns i mitt liv nu. Har ju varit på stan idag och nu börjar jag få betala för det. Har så j-a ont i ben och fötter, kan inte stå för det gör sååå ont... Ja, du vet...
Ha en fin kväll vännen!! KRAM!

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

17 juni 2010 22:50

wiper - Ja fibron ställer verkligen till det en massa inte bara för den drabbade utan även för de runt omkring.

Tack och kram



Pisan - ;) Skönt att du också har en sådan familj även om min är bäst *ler*
Det är inte rättvist att man inte ska kunna göra stan en dag med sina barn utan att betala dyrt sedan och då inte i pengar.
Hoppas morgondagen inte blir jobbig för dig
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

18 juni 2010 09:03

Önskar jag kunde byta kropp med dig ett tag som jag sagt många ggr till dig. Så du fick känna dig fri och hoppa ex hopprep utan att känna dig heldöd dagen efter.
Men men...Nu kan man inte det. Blir så lessen när du inte kan göra det du skulle vilja med dina nära o kära. Tur att du ändå har en familj som fattar hur jobbigt det är inom dig fast det inte syns utanpå. menar nu om du hade gipsat ben syns det. Fibro syns inte men finns och jävlas mer än nog inom dig.
Synd att inte sommarvärmen (var den nu är) inte hjälper ordentligt så du kunde få må bra i sommar

 
-Nena-

-Nena-

18 juni 2010 13:21

Annica Tack

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards