¨

Direktlänk till inlägg 23 mars 2010

Dagen började med regn

Av nena - 23 mars 2010 12:39

men nu skiner solen.


 Känns lite som om jag har bloggtorka just nu.

Känns mest som jag bara skriver om hur trött jag är och hur ont jag har.

Känns inte så kul.


 M skickade mess.

Hon hade häst idag på f.m Hon hade häst i går på eftermiddagen och då hade hon inte mått så bra så hon hade satt sig i bilen som tar dem till stallet och pluggat istället.

Idag mådde hon inte heller så bra så vi måste fixa en tid för allergitest om det är så att hon kanske är allergisk mot häst =(


Idag slutar J klockan 13. Lärarna skulle ha utvärdering av utvecklingssamtalen i eftermiddag. Lyxigt tycker J som annars går till 14.30 var dag.


 Nu väntar lite tvätt som ska upp i tumlaren.

 
 
wiper

wiper

23 mars 2010 18:52

Jag har själv haft bloggtorka flera gånger och lagt ner två bloggar förut. Man måste få gnälla också eftersom man inte mår bra jämt. Tråkigt om dottern skulle vara allergisk mot häst om hon har hästintresse.

Sköt om dig

Varm kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

23 mars 2010 19:49

Wiper - Ja det blir ju lite så ibland. Tror nog att det kan vara lite facebooks "fel" också just nu men jag kommer nog igång igen.

Egentligen har inte M något större hästintresse och har aldrig haft men det ingår i hennes utbildning med lite hästvård.

Tack och kram.

http://nena.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

24 mars 2010 08:11

Just nu tycker jag också att jag bara gnäller i min blogg, men jag har ju ont och det har ju du med! så inte ska vi behöva sticka under stolen med det;)

Ha en bra dag!

kramar

Lena

http://wilenas.blogg.se

 
helga

helga

24 mars 2010 09:41

Ibland har man absolut inget att skriva om känns det som...

Hoppas det inte r allergi mot häst...

http://helga1.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

24 mars 2010 13:06

Lena - Nej inte ska man behöva det men just nu tycker jag att det är så jobbigt när det inte finns så mycket kul att skriva om...

Tack detsamma
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

24 mars 2010 13:07

helga - Nej det är lite ont om saker just nu som känns bra att skriva om men det blir nog bättre.

Ja vi får hålla tummarna...

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards