¨

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

I morgon är det fredag

Av nena - 11 februari 2010 22:05

Det gillas   


 Idag har det inte blivit mycket gjort.

Jo jag har tvättat lite i eftermiddag och töserna har sedan hjälpts åt att hänga upp det.


 Temperaturen svänger som bara den... det var -8 för en timme sedan och nu är det -3.5

Jag längtar verkligen till våren.

Jag längtar tills man kan gå ut i bara skor och slippa kängor och en massa snörande... jag längtar tills man kan gå ut och inte behöver knäppa jackan. Jag längtar till att man slipper plocka snöklumpar från Mollys tassar när hon kommer in.

Jag längtar till våren!!!

 

 Nu ska jag ta och stänga ner datorn och bläddra lite på tv´n innan jag ska stänga ner de blågröna för idag.


 Natti natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards