¨

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

Helgen har startat

Av nena - 5 februari 2010 18:45

 Familjen är hemma och det är väldigt skönt med sällskap här hemma.

Det får mig att tänka på lite annat.

Just nu står maken och ena dottern och fixar till maten. Kebab ska vi ha idag.

Den andra dottern sitter här bredvid mig och tittar på tv och bara slappar.


 Jag och P var och handlade lite när han kom hem.

Behövde lite saker till kebaben som jag inte ville köpa sist jag var iväg.

Vill ju ha fräsch sallad.

Hittade båda Arn-filmerna på Maxi för 29:- styck och eftersom jag inte sett dem så kunde jag inte låta bli att köpa.


 Denna helgen skulle jag helst bara vilja slappa och vara hemma men i morgon ska vi till en kompis som fyller år. 45 fyller hon och hon vill så gärna bjuda och jag gick med på en kort fika (varför har jag så svårt att säga nej??)

På söndag så är det svärmor som fyller och och bjuder på middag, det går ju bra, de vet ju om hur jag har det och jag kan gå ifrån en stund om det blir för mycket utan att det ifrågasätts.


 Nu är det snart mat och sedan blir det Let´s Dance och säkert något gott att smaska på ;)


Jag hoppas att ni alla har en fin fredagskväll.

 
 
Ingen bild

Hossan

5 februari 2010 23:24

Nej är nog ett av de svåraste ord att säga som finns. Och att öva sig i att säga det ger sån ångest i början, men när man väl gjort det en gång, går det lite lite bättre nästa gång, tills man är tillbaka i att säga ja när man egentligen ville säga nej.......

Har du något favoritpar i Let´s dance än?

 
-Nena-

-Nena-

5 februari 2010 23:38

Hossan - Javisst är det svårt. Jag har kunnat men så började jag säga ja igen och då är det till att börja om på ny kula...

Jag gillar Stefan Sauk och Claudia Galli, finns fler bra men dessa är nog favoriterna just nu.
Har du hittat några?

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

6 februari 2010 00:01

Jag började också lära mig säga nej, men sen föll jag rätt snabbt tillbaka i det vanliga Ja-sägandet.

Precis de två paren (Stefan/Malin och Claudia/Tobias) som är mina favoriter :-D

Stefan har jag haft ögonen på sen tidigare - ha ha ha
Gillar honom starkt i filmen Vendetta ;-)

 
-Nena-

-Nena-

6 februari 2010 10:04

Hossan - Det är lättare att lära sig säga ja :(

Aa så vi har samma favoriter, Stefan har jag också gillat innan så det kanske därför han blivit en favorit men han är duktig.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards