¨

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

En massa pusslande

Av nena - 13 januari 2010 13:06

Har under förmiddagen försökt pussla ihop tider med schema och bussar.

P ska jobba på andra sidan vattnet några dagar. Han kommer hem på kvällen men inte säkert precis då han normalt slutar.

Det ställer ju till det med hämtningen av M eftersom hon åker med honom hem efter jobb och det går ju inte nu.

Någon dag får mormor nu hämta och vi får fråga farmor om några dagar.

 Sen har vi J som ska till tandis nästa vecka och det är ju i annan stad + att vi redan ändrat den tiden en gång.

 Nu tror jag att jag fått ihop det i alla fall om farmor kan ta de dagar som vi hoppas på.


 Jag har fått bort ljusstakar och stjärnor från hälften av fönstren.
Väldigt skönt men också väldigt tomt.

De som finns kvar kan jag inte själv ta ner eftersom det är lite krångligt och jag måste helst stå på något vilket jag inte vill (får inte heller för maken min).

 Lite tvätt har jag fått undan också.



 
 
Kimmie

Kimmie

13 januari 2010 16:12

Inte så lätt alla gånger att få ihop det med tider.
Hoppas ni lyckas lösa det på något bra sätt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

13 januari 2010 16:14

Inte lätt att pussla ihop allt förstår jag. Tur att du har släkt runtomkring som kan hjälpa till också. Jag tycker precis som dig att det blev väldigt tomt utan julsaker och ljusstakar. Det nästan ekar ;)

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

13 januari 2010 16:36

Kimmie - Nej det är mycket tider hit och dit och bussar som ska passas.
Nu tror jag att det är löst.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

13 januari 2010 16:37

wiper - Nej det blir lite strul i mellan åt med tider.
Jätteskönt att ha alla runt om mig är det ja.

Tack detsamma till dig
Kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards