¨

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Så var det måndag

Av nena - 4 januari 2010 12:33

-0.8 säger termometern och ute kommer det snö i mellanåt.

Det ska visst vara väldigt halt, underkylt sägs det. Jag vet inte för jag har inte varit ute än och jag tror inte att jag kommer gå ut i det närmaste heller.


 Fingrarna är bättre idag än i går, det går på rätt håll det är ju alltid något.

Resten av kroppen, ja den känner jag av men försöker att ignorera det.

Så trött jag är på denna ständiga värk jag har haft nu sista tiden. Alltid ont någonstans.


 Maken jobbar, det känns trist.

Han har inte haft någon ledighet alls denna julen mer än precis helgdagarna eftersom han hade jour. Hade varit skönt att få ha honom hemma nu några vanliga dagar men å andra sidan ska vi ju vara tacksamma att de har jobb på hans jobb.


 Nu blev det lite ändring.

Ja ska ut i alla fall.

Min mamma ringde och frågade om vi ville åka med och handla lite och töserna nappade på det.


Ha en bra dag!

 
 
Snäckan

Snäckan

4 januari 2010 13:02

Skönt det känns bättre i fingrarna. Hoppas det fortsätter gå på rätt håll nu!
Ska ut och köra sen. Hoppas det inte är för halt då. Lurigt Skåneväder...

http://snackansfibrodagbok.blogspot.com

 
Micke

Micke

4 januari 2010 14:57

*frustrerad*
ser dina underbara bilder och passande bakgrunder hela tiden och avundas :) Fyy för dig ;)

http://tomten.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

4 januari 2010 16:04

Snäckan - Ja det är verkligen skönt att det går på rätt håll.
Det var inte så hemskt halt där vi körde men på parkeringen på köpcentrat var det väldigt lurigt.
Typiskt Skåne skulle jag tro.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

4 januari 2010 16:05

Micke - Men Micke då *s*
Kul att du tycker det är fina och passande bilder.
Kolla länkarna jag lagt till, kanske kan du också hitta en massa fast jag tycker du har det fint hos dig också och kul bilder.

http://nena.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

4 januari 2010 20:32

Men jag får ju leta häcken av mig men hitta varken bakgrundsbilder eller små bilder som jag blir nöjd med :)

http://tomten.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

4 januari 2010 22:21

Micke - Ja lite får du ju jobba för dem ;)
Är det något speciellt du är ute efter så kanske jag kan se om jag har något i mapparna.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards