¨

Direktlänk till inlägg 2 januari 2010

Ingen Wallander idag heller.

Av nena - 2 januari 2010 23:30

 Har inte haft orken att se film idag.

Har huvudvärk och att då koncentrera sig på en film är inte så kul.

Får se den imorgon istället.


 M har messat att filmen var bra och att de var hemma hos kompisen igen.

Hönsmamman i mig kom fram och jag ville att hon skulle messa mig när de var hemma igen eftersom de skulle gå genom okänd stad, för M i alla fall hem på kvällen.

Det kändes bra att veta att de var hemma hos kompisen.

Än vet vi inte när hon ska hem men hon messar väl i morgon när det är tid.


 J som länge tjatat om att hon  vill ha eget rum, att vi ska sätta upp väggen som vi rev ner för mer än 15 år sedan är nog inte så pigg på det längre. Nu har hon ju haft rummet för sig själv hela eftermiddagen och kvällen och inte varit där inne speciellt mycket.

Inte heller är hon så glad för att gå och sova eftersom det är tomt där inne ;)

Tror att vägg-tjatet avtar lite nu. Tror hon saknar storasyrran mer än hon erkänner, det är nog ganska skönt att hon finns där i sin hörna i alla fall   


 Jag har varit inne och läst hos er idag men inte kommenterat eftersom mina fingrar inte varit och inte är så snälla mot mig idag.

Jag hoppas på att de är bättre i morgon så jag slipper pekfingervalsen.


Go´natt!

 
 
Ingen bild

Annica

3 januari 2010 00:56

Du e som jag nu då..Läser men ibland är jag som så tom på ord helt enkelt

 
Ingen bild

Hossan

3 januari 2010 10:11

Läskigt det där med fingrarna, man blir ju rädd när det händer nya saker som man inte känt innan. Vill ju inte att det ska bli ännu sämre, det är illa nog som det är redan. Hoppas att du mår bättre idag!

 
wiper

wiper

3 januari 2010 11:27

Det går inte att se film med huvudvärk, man blir bara sämre då. Skönt att M är så förståndig att hon meddelar sig då blir man ju lugnare som förälder. Ta det lugnt i dag och vila dina fingrar. Bloggarna finns kvar och man måste inte kommentera jämt. Du är så flitig ändå.

Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
-Nena-

-Nena-

3 januari 2010 12:15

Annica - Ja ibland vet man inte vad man ska skriva även om jag brukar skriva något de flesta gångerna.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 januari 2010 12:18

Hossa - Ja det var obehagligt.
Det har blivit en del nya saker sista tiden tycker jag...
Idag är det lite bättre i alla fall.

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

3 januari 2010 12:19

wiper - Nej det går inte.

Ja det är skönt att M messade så jag fick veta.

Tack för dina ord och kram!

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards