¨

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

M kom hem med stort leende ifrån skolan

Av nena - 15 oktober 2009 17:27


Hon har idag backat med traktorn och på traktorn hade de hängt ett släp.

Min lilla tös, backa med traktor och släp jösses säger jag bra *ler*

Nu var det ju inget jättesläp men i alla fall... hon har gjort det.
Stolt är hon och vi andra lika så.


 P han har planer.
Det har varit tissel och tassel ett tag och nu råkade jag höra vad det handlade om när han pratade med en kompis i luren.

I morgon har vi varit gifta i 10 år... var tog de åren vägen????? och han tänker bjuda ut sin fru på restaurang ;)

Härligt härligt!!


 Nu snart middag och sedan slapp med familjen.

 
 
Nini

Nini

15 oktober 2009 17:51

Hoppas ni får det riktigt riktigt härligt imorgon. Och grattis!

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 18:25

Tack Nini!

 
Ingen bild

Hossan

15 oktober 2009 18:59

Jag instämmer i grattiskören!
Hoppas det blir en riktigt god och romantisk middag!

 
Kimmie

Kimmie

15 oktober 2009 19:05

Wow det var imponerande av M - så duktig hon är!

Och till dig och P så säger jag GRATTIS! inför morgondagen - vad mysigt med restaurangbesök.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 20:05

Hossan - Tack tack :)

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 20:10

Kimmie - Ja jag är väldigt impad av att min lilla (hmm stora men lilla) skrutt fixade det där. En traktor är ju ganska så stor...

Tack tack, ja ska bli mys :)

 
Susanne

Susanne

15 oktober 2009 20:39

Ååååå, GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN!!! MYSIGT!!
Ja du, åren går fort men ack så härliga år!
Jisses, vilken duktig dotter du har. Inte illa att backa med traktor och släp. Milda makter!

Ha´t nu så mysigt i morron med maken och ta hand om varandra!

Kramar
Susanne

http://susanneocia.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

15 oktober 2009 21:09

Susanne - Tack så mycket :)
Ja det springer på fort och visst är det härliga år.

Ja dottern är duktig. Jag är riktigt stolt över henne.

Kram!

http://nena.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

15 oktober 2009 21:46

Nämen hoppsan!!
Det blir godmat i morgon alltså hihi
Hoppas ni får det riktigt trevligt

Ha en mysig slapparkväll med familjen

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 oktober 2009 22:03

Sussi - Hoppsan ja ;)
Ja jag hoppas det blir god mat.

 
Daniel

Daniel

15 oktober 2009 22:11

Grattis!!

åååh jag kommer med er på restaurang.. brukar kunna bete mej för det mesta!!!

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Sussi

Sussi

16 oktober 2009 09:33

Här tittar jag in och önskar GRATTIS på bröllopsdagen!!

Vad tråkigt att du mist din mormor i bröstcancer..
Min mormor gick också bort i cancer.

Ha en trevlig dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

16 oktober 2009 10:50

Daniel - Tack för det.
Tror säkert att du uppför dig men näää du får inte följa med ;)

 
Ingen bild

-Nena-

16 oktober 2009 10:51

Sissi - Tack så mycket :)

Ja det är tråkigt. Många år sedan nu. Hon blev bara 67 år.
Tråkigt med din mormor också...

Tack detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards