¨

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Inte dåligt

Av nena - 13 oktober 2009 18:40

 Dottern M har en Daisy Player som hon fått p.g av sin dyslexi.

Nu har denna apparat hängt sig och maken han kontaktade logopeden som hjälpt dottern få denna (stod i papperna att vi skulle göra det). an har ringt hela dagen utan resultat så när han kom hem ringde han sjukhusets växel och blev kopplad. Så långt alt väl och han berättade vem han var och sitt ärende.

Logopeden hon letade och letade men fann ingen M i sina papper.

Då visar det sig att det är rätt logoped men helt fel kommun (en bra bit härifrån). Logopeden hade fått ny tjänst och flyttat och så klart inte tagit vår stads journaler med sig.

Nu fick vi i alla fall veta hur vi ska göra men hur kan växelen i vår stad koppla oss till en helt annan?

Både maken och logopeden blev ju lite frågande men efter ett tag så kom hon ihåg M och frågade hur det var och hur det gick för henne och det var ju trevligt.


 Idag har jag varit väldigt uttråkad och känt mig nere.

Fryser som en gris gör jag och känner en huvudvärk som är på intågande.

Måtte jag inte bli sjuk....





 
 
Ingen bild

Hossan

13 oktober 2009 18:51

Ja, det är VANSINNIGT kallt idag! Fryser även inomhus. Brrrr!

 
Ingen bild

-Nena-

13 oktober 2009 18:53

Hossan - Jaaa vi var här samtidigt *S*

Ja riktigt kallt har det varit idag. T.o.m maken han har klagat och det gör han väldigt sällan över kyla.

 
Kimmie

Kimmie

13 oktober 2009 21:03

Ni får komma hem till mig - min lägenhet är alltid varm =)
Hoppas du slipper bli sjuk.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

13 oktober 2009 21:43

Kimmie - Vad snällt Kimmie.
Just nu hade det varit skönt fast här hemma säger de att det är varmt här, bara jag som fryser ;(

 
Sussi

Sussi

13 oktober 2009 22:33

Håller tummarna för att du ska klara dig ifrån sjukdom! En kille på jobbet är förkyld nu och han var ju bara tvungen att sitta inne på mitt kontor läääänge idag så blir jag sjuk vet jag i alla fall vem jag ska slå hihi

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

13 oktober 2009 23:15

Sussi - Hoppas att du slipper killens förkylning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards