¨

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Inte godmorgon

Av nena - 11 oktober 2009 11:35

Det är det ju lite sent för att säga nu.


 Vaknade vid 9 när P gick hemifrån men somnadet om en timme till. Skönt!

P kom hem igen då när jag kommit upp ur sängen och han fixade frukost tillsammas med töserna så jag kunde bara sätta mig vid dukat bord.


 Jag har sorterat papper. Letade efter ett speciellt papper och passade samtidigt på att kasta sådant som inte behövdes mer. Gamla kvitto och garantier som inte gällde längre bl.a

Hittade pappert jag sökte till sist också. Känns skönt att fått kastat en massa som bara tog plats.


 Ute regnar det idag och de har lovat regn hela dagen.

Vet inte vad vi ska gör idag men något blir det nog för jag har ingen ro att sitta bara här och inte kunna göra något.

Har fortfarande ont och jag tror (vet) att blir jag sittande här hemma så kommer det att ge mig ett j*vla humör idag.


 Hoppas ni alla ha en fin söndag och jag tittar in till er senare.

 
 
Nini

Nini

11 oktober 2009 12:12

Skönt med sortering. Har en eftersatt hög med viktiga papper som jag MÅSTE ta itu med! *urk* Som om det inte var nog med allt pappersarbete på jobbet som jag inte hinner med.

Jag hoppas att din rygg blir snällare mot dig under dagen!

http://nini'

 
Sussi

Sussi

11 oktober 2009 13:06

För mig blir det nytta blandat med vila idag..
Man ska inte anstränga sig mer än vad man måste hihi

Vinsten blev en hundring!! Kanske inte lika mycket som jag hade hoppats på men dock en vinst :-)

Ha en bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

11 oktober 2009 15:57

Nini - Ja det är riktig tråkgöra att sortera pappershögar men himla skönt när det är gjort.

Tack!

 
Ingen bild

-Nena-

11 oktober 2009 15:58

Sussi - Nej vila måste man... det är ju söndag ;)

Grattis till vinsten även om det "bara" var en hundring *S*

Detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards