¨

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Gästbok??

Av nena - 28 september 2009 18:18

När kom den?
Har inte sett den innan men nu har jag en sådan.

Undrar om man behöver ha det på en blogg som man kan lämna kommentarer på???

Ja ja nu finns den där och visst är det kul om någon vill lämna ett spår där men jag tror nog att det är roligare med en kommentar i ett blogginlägg.


Det fina vädret kom inte tillbaka och nu regnar det hela tiden och det är nästan mörkt utanför fönstret.

Bara att ta till sig kanske fast man inte vill. Det är ju trots allt snart oktober.


M hade haft det kul i stallet. Hon hade bl.a haft dragkamp med små små hästar... ja de heter ju något speciellt men det minns jag inte.

Sen hade hon "hittat" kattungar som hon gosat med och även fotat... nääää de var inte alls söta *ljuger*


Önskar er alla en



 
 
c

c

28 september 2009 20:26

det ska bli så skönt på lördag:)
På kvällen ska jag ta ett glas vin och bara aaaaaaa..

Hur har ni det??
Läser att det regnat och det har det även gjort här..
I norr snöar det visst..

Snart blir det hollywood fruarna..jösses, idag blir man nog sur på Anna..
kram kram

http://mammacarola.blogg.se

 
Ingen bild

-Nena-

28 september 2009 21:57

C- Förstår att du längtar till lördag.

Usch för snö, måtte det dröja länge *s*

Ja den där fru Anka kan man verkligen bli irriterad på-

Kram

 
Kimmie

Kimmie

28 september 2009 22:11

Trist väder blev det igen, vi fick bara några timmar med sol. Ser risigt ut för hela veckan faktiskt om man kollar prognosen =(

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

28 september 2009 22:14

Kimmie - Nej det ser inte alls bra ut på väderfronten :(
Hoppas den ändras innan helgen.

 
helga

helga

29 september 2009 08:56

Jag låter min vara kvar ett tag. Det kan ju vara besökare som kommer in någon enstaka gång som vill skicka en hälsning? Vi får se - den får vara ett tag iaf...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

29 september 2009 13:24

helga - Ja den är ju inte i vägen egentligen.
Man slår ju inte tårna i den *fniss*

 
Nini

Nini

30 september 2009 09:01

Kan det vara Falabella?
Minns att någon granne födde upp sådan minihästar när jag var barn. Inte mycket större än en stor hund ;)
Annars är den minsta jag känner till Shetlandsponnyn. :)

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

30 september 2009 12:26

Nini - Shetlandsponny var det nog hon sa.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards