¨

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Märkligt

Av nena - 9 september 2009 20:31

Här i den lilla datorn ser jag klippet från YouTube men inte i den stora datorn.

Fick tipset av wiper att ominstallera flash playern och det är nu gjort fast jag hade den sista redan men det vill inte fungera i alla fall.

Jag får jobba vidare på det men nu vet jag i alla fall att de kan synas hos andra.



I eftermiddag har jag och J pluggat engelska glosor, en hel del men det gick bra.

När M och P kom hem åkte vi för att köpa ägg så att jag kan provbaka en tårtbotten som jag aldrig gjort innan.

Vill ju vara säker på att den blir bra innan tårtan ska göras.


Nu slöar jag här i soffan framför tv'n och med "bebisdatorn" i knäet.

 
 
Sussi

Sussi

9 september 2009 21:11

Tyvärr så kan inte jag heller se youtubeklippet.. Konstigt att det inte funkar i det nya??

Tack för att du vill hjälpa mig med bild och text. Jag har inte hunnit prova än men förhoppningsvis kanske jag löser det själv.. kanske?

Ha en bra kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

9 september 2009 21:23

Sussi - Konstigt... undrar vad det kan bero på.
Ska kolla de andra datorerna här hemma i morgon.

Ha det bra
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

9 september 2009 21:54

Jag har Mozilla firefox. Min syster kan inte se mina klipp så nåt är galet nu sen dom ändrade om här.

Hoppas att dom får ordning på detta så alla kan se våra klipp och vi själva också.

Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

9 september 2009 22:00

Jag ger dig en mejladress till mig här nedan så kan du gå in och skriva din mejladress om du vill för då skall min man förklara lite grundligare hur han gått tillväga

wiperium@hotmail.com

Ha det bra
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 22:20

wiper - Ja min man säger också att det måste vara någon bugg här på sidan som ställer till det.

Jag mailar dig

Kram!

 
wiper

wiper

10 september 2009 00:13

Min man mejlar i morgon fm för han blev så trött. Internet explorer syns inte mitt klipp på men det gör det på firefox men då är halva bloggen borta så nåt är fel hos bloggagratis :( vad less man blir.
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

10 september 2009 07:29

wiper - Har fått mail från din man så jag ska ta tag i detta nu och se om jag får det att fungera.

Tror också att det är något fel på sidan som ställer till det hela..

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards