¨

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Men varför går det inte????

Av nena - 9 september 2009 15:55

Har försökt några gånger nu att lägga in musik från youtube men det vill sig inte.

Vet att andra har samma problem.

Är det någon som ser videon här inunder??? Eller den står bara och tuggar precis som hos mig?

Nu brukar jag inte ha så många inlägg med musik i men om jag känner för det så vill jag ju gärna att det fungerar.


__________________________________________________



Nu har jag tagit bort youtube-inlägget eftersom det bara stod och tuggade.




 
 
Pisan

Pisan

9 september 2009 17:40

Nä, det går inte se klippet. Hoppas det är nåt som de ansvariga för bloggeriet håller på att åtgärda.
iesson hälsar tillbaka :-) KRAM!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 18:13

Pisan - Tack för att du s ifrån. Ja jag tänkte jag skulle maila dem om det, de har säkert fått mail av andra men det gör ju inget.

Då får lov att ge iesson mitt lösen om hon vill ha det.
Kram

 
wiper

wiper

9 september 2009 19:37

Jag ser inte videon men nu har min man hjälpt mig att få det att funka för oss. Han avinstallerade vår flasplayer och ominstallerade med senaste versionen Adobe flashplayer och vips så funkar det. Kan det vara nåt sånt hos dig också tro? fast du har kanske senaste versionen.

Hoppas det går bra
Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 19:48

wiper - Vad bra att ni har fått det att fungera.
Jag tror att jag har den nya men jag ska kolla upp det.
Tack för tipset och ha det bra
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards