¨

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Redan onsadg

Av nena - 9 september 2009 07:16

Dagarna springer på snabbt.


Idag ska M fotas i skolan. Hon åkte hemifrån alldeles för tidigt för att orka pyssla med håret så hon tog borste, skum och vad det nu var med sig istället.

J ska snart ge sig av mot skolan. Håret uppsatt så att öronsnibbarna syns ;)

Jag ... ja jag tänkte ta en timme till på kudden så fort J gett sig av mot skolan. Har inte sovit så bra i natt.




 
 
helga

helga

9 september 2009 07:48

Vad fint du fått det här med nytt huvud och allt. Jag har inte riktigt satt mig in i det nya än - blev rätt så snopen när jag loggade in. Nu ska jag skicka dig ett mail...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

9 september 2009 08:14

Vad skönt att få lägga sig en stund igen :-)

Hur man lägger in bilden har jag koll på men hur man skriver text på bilden vet jag inte. Hur gör man det tro??

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

9 september 2009 09:31

Ja, dagarna går ruggigt fort!
Hade inte heller någon koll på att de skulle göra om bloggagratis. Men det blev ju jättebra!
Hoppas du får sova en stund och vaknar piggare, kram

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

9 september 2009 09:35

Vilken firma fotar på M:s skola? I höst ska jag jobba med att packa skolfoto och kataloger. :-)

 
wiper

wiper

9 september 2009 10:41

Vad fin hon kommer att bli på skolfotot ;)

Ha en skön dag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

9 september 2009 11:07

Dags för skolfoto nu, vi har inte hört något ännu när sonen skall ta foto - men det brukar ju vara nu någon gång.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 12:15

helga - Tack :) Ja det är kul när man kan lägga huvud här nu, blir lite mer personligt.
Trodde själv att jag kommit fel i går *S* men det blir nog bra när man lärt sig allt.
Nu har jag svarat på mail ;o)

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 12:17

Sussi - Ja det var skönt att sova en stund till.

Jag har lagt min text på fotot med hjälp at photoshop.
Tror nog att du ska kunna göra det via Paint också eller annat bildbehandlings-program.

Kram!

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 12:18

Teija - Ja man hinner inte riktigt med i veckorna och att sova en stund hjälpte.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 12:20

Hossan - Så det är det som du ska göra :)

På M´s skola fotar Svenska Klasskort, har aldrig hört om dem innan och på J´s skola var det Photomic som inte heller fotat hos dem innan.

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 12:21

wiper - Ja det kommer hon säkert :)
Kram!

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 12:22

Kimmie - Ja nu är det dags. M´s skola visste inte om det själv utan det är något som Svenska klasskort själv ordnat och de har bara fått datumar då de kommer.
Vet inte om det hela fungerar annorlunda på gymnasiet.

 
Ingen bild

Hossan

9 september 2009 19:43

Då får jag inte äran att packa ner dina döttrars foto - så synd :-(

 
Ingen bild

-Nena-

9 september 2009 19:47

Hossan - Ja det var synd. :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards