¨

Direktlänk till inlägg 4 september 2009

Undrar när det ska sluta blåsa??

Av nena - 4 september 2009 17:59

 Husvagnen som varit lite på verkstaden för att få fixat fel som vi upptäckt då vi var ute med den är nu hemkommen igen.

Bra det för det har varit väldigt tomt på platsen där den brukar stå och den andra stått i alla år.

Den skyddar dessutom lite insyn också.


 J ska inte på discot som scouterna håller i. Hon tyckte att det var bättre att sparar det till imorgon då de har 2 års kalas för "nya" stugan och de ska ha lite loppis där.

Hon vill inte riskera att bli sjuk igen. Klok flicka ;)


 Just nu håller maken på i köket, vi ska snart äta stroganoffgryta och det ska bli gott, ett tag sedan som vi hade det.

Sen blir det bara soffan, lite popcorn och annat smågott.


Det är fredag!

 
 
Ingen bild

Hossan

4 september 2009 18:30

Jag är nästan förbannad pga ljudet från blåsten! Rena tortyren att lyssna på. Nåja, jag är väl lite extra gnällig idag (med) men vaddå. MÅSTE det blåsa?

Hoppas ni får en mysig kväll i soffan och att det slutar blåsa!

 
wiper

wiper

4 september 2009 19:18

Här blåser det också nästan storm.

Vad gott ni skall äta i kväll. Ni har en del kul att se fram emot i helgen ser jag.

Härligt att få tillbaka husvagnen.

Ha en härlig kväll
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

4 september 2009 21:39

Jag hade planerat in popcorn ikväll. Men jag åt alldeles för mycket tacos så lilla magen klarar inte av att få ner nåt mer hihi
Hoppas det var gott :-)

KRamisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 september 2009 23:49

Hossan - Ja det låter inget vidare när det stormar så där, tycker det är otäckt.

Inte är du gnällig inte!

Tack ja det var mys och nu har det nog avtagit i alla fall en del.

 
Ingen bild

-Nena-

4 september 2009 23:50

wiper - Inget vidare alls med storm.

Japp gott var det och skönt att ha vagnen hemma igen :)

Kram

 
Ingen bild

-Nena-

4 september 2009 23:51

Sussi - Blev inga popcorn för mig heller eftersom jag åt för mycket gryta.
Poppisaran får jag ta en annan dag.

Detsamma och kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards