¨

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

Kalle och jag

Av nena - 27 augusti 2009 10:31

 Nu är jag hemma igen. Kalle (moppen) han tog mig fint både in och hem från staden.

Lite obehagligt var det då jag skulle in bland all trafik och de hade lagt om cykelbanan så jag inte riktigt visste var jag skulle köra.
Glad är jag i alla fall att jag bara har en 30 moppe och kan köra på cykelbanan även om det var en äldre herre som morrade åt mig att jag inte fick köra där... inte lätt för dem att veta vilka mopeder som är vilka för det är ju inte alla EU-moppar som har nummerplåt här omkring, de ska ju ha men inte jag.


 Det gick bra hos sjukgymnasten, vi pratade mest idag om hur det ska bli i höst, om jag ska ingå i en BK-grupp eller inte.

Just nu ska vi avvakta och se resultatet av den utredning jag varit på i sommar.

Imorgon har jag telefontid med min läkare och sjukgymnasten ska prata med sköterskan som jag gick till tidigare angående en uppföljning av KBT´n.


 Solen skiner och det är riktigt varmt och skönt där ute.

 
 
Kimmie

Kimmie

27 augusti 2009 10:59

Vad skönt att det gick bra! Här är det också härligt väder idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

27 augusti 2009 11:30

Skönt att du är hemma väl bibehållen och vad roligt att ha en moppe ;)

Skönt att det gick bra hos sjukgymnasten och att du har en sådan att gå till.

Här skiner solen också. Tack för alla fina kommentarer på min blogg ;)

Ha en riktigt skön och bra helg nu
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

27 augusti 2009 13:22

Kimmie - Skönt var det ja både att det gick bra och att det är fint ute.

 
Ingen bild

-Nena-

27 augusti 2009 13:23

wiper - Ja man var lite ringrostig på moppen men det är ganska kul att köra.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards