¨

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Kalas och kräftkiva samma helg

Av nena - 23 augusti 2009 10:25

 Lite för mycket och när jag sa ja så var jag nog lite för tuff och tänkte att det fixar jag eftersom jag bara var värd för ena tillställningen.

Trevligt har vi haft det men ack så trött och öm jag är nu.

Än är det inte heller över för våra goda vänner som inte kunde komma i fredags kommer i eftermiddag och det hade jag glömt av då vi tackade ja till kräftorna.

Tur min make han fixar och jag bara kan sitta som sällskapsdam.


 Nästa vecka är allt som vanligt här hemma. Töserna i skolan och maken på jobb DÅ ska jag  V I L A. Ända inplanerade är sjukgymnasten men det är inte förrän på torsdag.


Ha det bäst!

 
 
Ingen bild

Hossan

23 augusti 2009 13:39

Ja, ibland blir det för mycket på samma gång och man vet tyvärr vad det innebär för de kommande dagarna - men man kan väl få ha fel ibland i alla fall! Hoppas att det går bra och att fibromonstret har gått i idé!!!

 
Ingen bild

-Nena-

23 augusti 2009 14:49

Hossan - Ja det blir ju tyvärr så ibland men så länge det inte händer så ofta kan man ju klara det på något sätt.
Hoppas också att monstret nu tagit semester.

 
Kimmie

Kimmie

23 augusti 2009 18:27

Synd att alla trevligheter infaller på samma helg, hoppas du får mycket vila i veckan.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Nini

Nini

23 augusti 2009 19:10

Skönt med en nästan obokad vecka efter en intensiv helg...

http://nini.bloggagratis.se

 
Ingen bild

--Nena-

23 augusti 2009 19:24

Kimmie - Ja det blir lite mycket ibland men nu är det vila som gäller.

 
Ingen bild

-Nena-

23 augusti 2009 19:25

Nini - Ja nu är det vila som gäller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards