¨

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2009

Var finns knappen man spolar tillbaka med???

Av nena - 12 augusti 2009 23:16

Har så ont i hela kroppen och särskilt på de punkter som läkaren idag tryckte på. Känns som om jag har ett stort blåmärke över hela kroppen.

Nåde den som rör mig.

Jag vill spola tillbaka och be läkaren om att inte trycka... ja nu hade han ju säkert inte lyssnat men jag hade ju kunnat försöka.

Undrar hur det ska gå att sova???? Är trött men vågar inte lägga mig, det gör ont att sitta, kan inte sitta med ryggen mot ryggstödet ens :(

Undrar hur det är i morgon????


Maken han har fixat med bromsarna på bilen i kväll. Det lät konstigt när vi kört så bilen var varm...inte så konstigt :( Detta var något som skulle ha varit åtgärdat när vi hämtade bilen men som de "missat" så nu small maken av. Krävde att de fixade fram sakerna som skulle bytas så han kunde göra det själv eftersom de inte hade tid förrän om 14 dagar att göra det och vi vill inte åka iväg med vagnen om det inte är fixat.

Tog inte mannen en timme ens att fixa.

Tur han är händig med det mesta min man.


Körde sedan en sväng för att höra så att oljudet verkligen var borta.

Körde förbi vänner och såg att de fått sålt sinvagn och även hittat en ny.

Får se om de hakar på en sväng över helgen. Hade varit trevligt.


Nu ska jag se om jag kan få döttrarna i säng, jag tyckte ju att de skulle lagt sig för ett tag sedan för om en vecka börjar skolan men det är inte lätt.


Vi ses imorgon.

 
 
Kimmie

Kimmie

13 augusti 2009 08:09

Praktiskt med en händig man! Kan han inte fixa till din värk också?

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

13 augusti 2009 09:19

förstår hur du känner och det kommer surt efter. Jag har en massa ömma punkter också så jag tror att jag har nån lindrigare form av fibromyalgi. Utbrända brukar drabbas av detta också.

Hoppas du har kunnat sova och inte har så ont i dag
Kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

13 augusti 2009 10:52

Kimmie - Ja tänk om det vore så väl :)
Fast på ett sätt gör han ju det bara genom att finnas och förstå...

 
Ingen bild

-Nena-

13 augusti 2009 10:56

wiper - ja det finns ju en del former i fibron och jag har hört andra med utbrändhet som sagt samma.

Lite sömn har jag fått men nog inte tillräckligt tyvärr.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards