¨

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Soligt och skönt!

Av nena - 11 augusti 2009 14:13

Tvätt på torkvindan, stolsdynan håller på att torka.

Handdukar vikta och strumpor sorterade.


 Mamma har ringt. Hon vill veta vad vi nu önskar oss i present jag och maken. Ja vad önskar man sig????? Ingen aning faktiskt....

Sa att vi tittade efter ny kamera så kanske en slant som bidrag till den.

Tycker det är supersvårt att komma på vad man ska önska sig.

Mamma är ju som jag egentligen och gillar inte att ge rena pengar, så är det ändå det jag föreslår *ler*.

Jag tycker det är roligare att ge en sak och egentligen att få också men när man inte vet så är det inte lätt att önska sig.

Presentkort är bra i de lägen men när vi inte vet var vi ska köpa kameran är ju inte det heller så aktuellt.

Ja ja vi får se vad som händer, det är ju en vecka dit :)


 Nu ska jag skriva en lista på vad som behöver handlas hem. Har upptäckt att en del saker tagit helt slut, sådant som man inte köper så jätteofta.

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

11 augusti 2009 16:57

Hej Nena Ja men presentkort är ju bra faktiskt man kan ju få det inslaget i ett vackert paket så har man lite kul att öppna.Jo det blir tomt i skåpen stapelvarorna går åt de med.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

11 augusti 2009 18:19

Ibland är det svårt att hitta på både vad man vill ha och vad man ska ge =)

http://kimmietid.blogspot.se

 
Ingen bild

Sierra

11 augusti 2009 18:29

Hej du har värkligen en jätte fin blogg. vet du hur man får bilderna att synas på bloggsidan? Mvh Sierra

 
Ingen bild

Annica

11 augusti 2009 18:31

Be henne laga eget presentkort på valfri summa tillägnat en kamera. Och när ni väl har hittat kameran ni vill ha så är det bara för henne att öppna börsen den dagen.

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 20:17

Filifjonkan - Jo det är ju det, men svårt att veta i vilken affär.

Nu är mina hyllor påfyllda.

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 20:18

Kimmie - Ja de kan vara en svår nöt att knäcka :)

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 20:21

Sierra - Tack för besöket och berömmet.
Man måste ladda upp bilderna i bloggen och det gör man under rubriken Ladda upp bilder. När man sedan ska ha dem i inläggen så finns det en liten knapp där man skriver som ser ut som en bildskärm, där klickar man och så får man välja vilken bild man ska ha.
Hoppas du förstod, det är lite svårt att förklara så här.

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 20:22

Annica - Tack, jo så brukar vi göra då och då och jag har sagt till henne också så vi får se vad det blir.

 
iesson

iesson

11 augusti 2009 20:55

HEJ NENA!! Tack för dina kommentarer hos mig!! Kul att du vill länka mig på din blogg... Som du kanske märkte så har jag redan länkat din sida hos mig :-)
Du har ju ett relativt angenämnt bekymmer - dvs gällande att önska dig något - men jag förstår vad du menar... Det är ruligt att hitta på något och det är svårare att be om något än att ge av ngn anledning. Men det är ju så kul med presenter!!
Hur ska ni fira er stora dag då??
((kramisar))

http://iesson.bloggsida.se

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 22:52

iesson - Ja jag såg ju det precis när jag skickat iväg min kommentar *S*

Ja det är kul med presenter, både att ge och att få OM man vet vad man ska ge eller önska sig *ler*

Vi har bara bjudit vår närmaste familj och vi tänkte sätta upp partytältet, grilla, spela lite kubb och bara ha det mysigt.
Hoppas på bra väder.

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards