¨

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2009

Strömlösa

Av nena - 11 augusti 2009 11:13

Ja det har vi varit ett tag nu på morgon och f.m
Hopplöst är det.


  Har sovit oroligt i natt. Började åska när jag la mig och sen kom jag inte till ro ordentligt. Kryp i benen, tankar i huvudet, värk i kroppen.

Idag mår jag inte alls bra och jag försöker att inte tänka på morgondagen men det är svårt. Så glad att det är sista mötet.... vad jag vet i alla fall.

Skönt att det är på f.m imorgon så jag slipper gå hela dagen och grubbla.

P har tagit ledigt så att han kan åka med mig och jag hoppas att han får gå med in imorgon men på något sätt är jag ändå förberedd denna gången på att han inte får det. Sist var jag ju verkligen inte det....


 Ska försöka tvätta undan lite idag, vika handdukar och lite så.

Det har regnat hela morgonen men nu börjar solen försöka ta sig fram. Skönt för då kanske tvätten kan få torka ute och min stolsdyna som legat ute i nattens regn kan torka


Ha en skön tisdag!

 
 
Sussi

Sussi

11 augusti 2009 11:51

Usch för åska!! SOm tur var så har det knappt åskat nånting här på hela sommaren..
Det är jobbigt när strömmen går :-(

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

11 augusti 2009 12:02

Vad jobbigt att ni fick strömlöst i går. Vi hörde lite åska här i går också men det blev inte mer än regn i natt.
Nu är solen här igen.

Tråkigt att du inte mår bra. Toppen av din man att han följer med dig på mötet. Min man följde med mig några gånger när jag hade möte med mitt jobb där både F-kassan och andra var med, det kändes tryggt. Kvinnor blir ju sämre behandlade tyvärr.

Ha det bra
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

11 augusti 2009 12:04

Ja det var ingen rolig upplevelse imorse. Men magen håller sig på mattan ännu... Kramar om

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 12:17

Sussi - Ja åska är inge vidare. Vi har tyvärr haft mycket av den varan nu tycker jag.

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 12:24

wiper - Skönt att solen är framme, det är den här också.

Ja det är skönt att ha någon med när man ska på sådana möten. Oftast är de ju också mer än en som man träffar och sitta där själv är ju inte så kul.

Kram!

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 12:26

Micke - Skönt det.
Kram

 
Ingen bild

Hossan

11 augusti 2009 12:42

Det förklarar kanske varför jag inte kunnat komma in på din blogg?

Hoppas att det går bra på det avslutande mötet med och att maken får vara med.

 
Kimmie

Kimmie

11 augusti 2009 14:07

Vaknade till inatt jag med av att det åskade, som tur var somnade jag om med en gång igen - det är inget kul att ligga och lyssna på det.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 14:12

Hossan - Tack ja jag hoppas maken får vara med denna gången.

 
Ingen bild

-Nena-

11 augusti 2009 14:13

Kimmie - Nej inget kul att lyssna på åska. Glad att vi har mörkläggningsrullgardiner nu så jag slipper se blixtarna i alla fall.
Skönt att du somnade om

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards