¨

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Nu vill jag på bio!

Av nena - 7 augusti 2009 22:16

ja kanske inte just nu... eller jooo nu vill jag.

Har just sett den sista Potter-filmen som vi har på DVD och nu är jag ju nyfiken på nästa. Nästan värre en den Harry-tokiga dottern här hemma ;)
Hade jag kunnat koncentrera mig på att läsa hade jag nog tagit tag i böckerna också.


Det är varmt här inne. Tre fönster öppna och fläkten i taket (japp vi har kvar en sådan ful casablancafläkt eller vad de nu kallades för) är igång. Tyvärr har golvfläkten gått sönder och bor numera på tippen och jag har inte köpt någon ny än.

Det rör sig inte alls där ute så ingen svalka kommer in.

Undrar hur det ska gå att somna. Töserna har förberett sig genom att plocka ner madrasserna från loftsängen, de tänker ligga på golvet för det går inte att sova uppe vid taket i denna värme.


Nu ska jag spela lite på king.com medan jag väntar på att duschen ska bli ledig.

Sen så...



 
 
wiper

wiper

7 augusti 2009 22:45

Att gå på bio är toppen och roligare än att se film på tv. Kul att du sett Harry Potter. Är det nåt för en gamling som mig tror du också?

Tråkigt att fläkten gått sönder det är ju omöjligt att sova när det är för varmt. Kan rekommendera dom höga smala fläktarna. Vi köpte en och dom kyler bättre.

Vad är Cing.com?

God natt och sov gott

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 augusti 2009 00:34

wiper - Film är bäst på bio och förr gick maken och jag ofta. Nu blir det så dyrt om vi ska gå alla fyra.
Jo jag tror nog att du kan uppskatta Potter... fast gamling....nääää det tycker jag inte :)

Tack för tipset om fläkt, har faktiskt funderat på en sådan denna gången.

King.com är en spelsida www.king.com det finns en hel del småspel och jag gillar det som lite avkoppling och tidsfördriv.

Nu nytt sovförsök.

 
Ingen bild

Annica

8 augusti 2009 00:50

Har ingen aning om du menar de där fläktarna med lampor nu men sån har jag och den satte vi upp i sovrummet när vi flyttade till huset. Svalkar en aning när man ska sova.

 
Wallerie

Wallerie

8 augusti 2009 04:15

Se Harry Potter & Halvblodsprinsen. Om du gillade de tidigare filmerna så kommer du att älska den senaste. Jag har aldrig varit riktigt förtjust i de andra men den här tyckte jag att de lyckades göra till en riktigt bra film.
Det är verkligen jätteroligt att alla mina kill och tjejkompisar precis har blivit riktiga fans och insett att det här är "skitbra grejer" när jag själv precis hade lugnat ner min sida av Harry Potter-fantast.
Fast det vände lite grann när jag såg den här filmen iallafall och jag älskade den. Se den medan den går på bio! :D

http://www.wallerie.blogg.se

 
wiper

wiper

8 augusti 2009 11:13

Min man brukar också spela spel men jag har aldrig spelat dataspel själv skulle nog bli för besatt ;)
Skall tipsa mannen om detta spel

http://wiper.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 augusti 2009 11:42

Wallerie - Ja planen är att vi ska se den på bio och jag ser fram emot det.
Kul att du gillade den.

 
Ingen bild

-Nena-

8 augusti 2009 11:43

Annica-Jo det är en sådan fläkt. Vi hade en i sovrummet tidigare också men jag blev jämt förkyld då vi haft den igång på nätterna.

 
Ingen bild

-Nena-

8 augusti 2009 11:44

wiper - Ja det är lätt att man blir fast ;)
Gör det, man måste vara medlem men det kostar inget. Man kan spela om pengar där också men det behöver man ju inte så klart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards