¨

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Söndag - sista lediga dagen

Av nena - 2 augusti 2009 10:14

 Ja för P alltså.


 Han och M har stuckit till skjutbanan.

J sover än och jag har hunnit med att hänga ut en omgång tvätt i fina vädret, startat en ny tvätt. Tömt och fyllt diskmaskinen och städat undan lite ölburkar och läskflaskor från altanen som blev kvar i gårkväll.

Nu måste jag pausa och samla lite kraft för nästa tvätthängning (hoppas J är vaken då så jag får hjälp) och efter det blir det inte mer gjort för min del.


 Önskar alla en skön söndag!

 
 
Pisan

Pisan

2 augusti 2009 10:47

Bra att du pausar vännen! Här blir det många pauser idag :-) Ha det gott! KRAMISAR!!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

2 augusti 2009 12:28

Ja nu är det ju toppen för att hänga tvätt ute och så friskt och skönt att ligga i såna lakan.

Du har varit i full gång på morgonen, härlig att vakna tidigt.

Ha en härlig söndag
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

2 augusti 2009 13:22

Det känns alltid lite hårt med sists lediga dagen - men vi har fint väder i varje fall.
Ha en skön söndag du med!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

2 augusti 2009 15:25

Pisan - Ja pausa måste man.
Nu pausar jag för gått för idag ;)
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

2 augusti 2009 15:26

wiper - Ja det är bäst när man kan hänga ut det även om det tar hårt på mina armar när jag gör det.

Tycker det är bäst att jobba undan på morgonen/f.m så att jag sen kan ta det lugnt och vila.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

2 augusti 2009 15:27

Kimmie - Ja känns lite motigt men han har ju en vecka till sedan.
Skönt att det är uteväder i alla fall och kvällarna brukar vara fina.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards