¨

Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

Äventyr

Av nena - 25 juli 2009 21:10

En dag bestämde vi oss. En dag kopplade vi lådan och drog ut i det blå.

En dag hamnade vi här och hade det hur underbart som helst.

Jag hade kommit till ett ställe som jag drömt om sedan jag var barn att jag skulle komma till och när jag nästan är 40 så hamnade vi där.

Så härligt med miljöombyte även om det bara var för en kort stund.

Precis vad jag behövde för att ladda batteri och få tänka på annat.

Jag tror att jag satt med ett fånigt leende under hela tiden som vi var hos delfinerna. Just dem var det jag drömt om att få se och nu minns jag tillbaka och längtar tillbaka.

 
 
Ingen bild

Annica

25 juli 2009 21:56

Jag visste ju vart du skulle och nu får jag också läsa att du hade sköna fina roliga dagar..Både att minnas och längta tillbaka till. KUL

 
Kimmie

Kimmie

25 juli 2009 22:54

Vad kul! Jag var där när jag var 10 eller 11 år kommer inte ihåg så mycket av det men har en del foton där jag ser jätteglad ut så det var säkert kul.

http://kimmietid.blogspot.com

 
wiper

wiper

26 juli 2009 10:05

Kålmården är toppenfint och jag har varit där själv några gånger. Delfinshowen är fantastisk.

Ha det jättebra och kul
kram

http://wiper.bloggagratis.se

 
Susansnusan

Susansnusan

26 juli 2009 11:41

Vad roligt att du till sist fick se dina älskade delfiner:-))...min dotter har alltid varit helt delfinfrälst..simmade med en delfin i Turkiet då vi var där sist..rädd...JA...detta pga att hon samtidigt har hajfobi...nöjd efteråt...JA!!!
Ha det bäst!!! Kramiz

http://www.susansnusan.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

26 juli 2009 11:55

Åååhh vad härligt! Jag skulle också vilja se delfinerna :-) Förstår att du hade ett leende på läpparna hela tiden :-) Önskar dig en fin söndag! Kramen!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

26 juli 2009 12:26

Delfiner är fina djur!

Kul med drömmar som slår in och att de är lika bra eller bättre i verkligheten!

 
Ingen bild

-Nena-

26 juli 2009 17:59

Hossan - Ja jag har alltid gillat delfiner.
Bättre än drömmen blev det :)

 
Kimmie

Kimmie

26 juli 2009 19:01

Skrev en kommentar igår men den har jag nog tryckt bort på något sätt, vad härligt att du fick komma dit du längtat.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

26 juli 2009 20:27

Pisan - delfinerna var jättefina :)
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

26 juli 2009 20:28

Kimmie - Jodå den kom med men min dator stannade innan jag godkänt och kommenterat alla.

 
Ingen bild

-Nena-

26 juli 2009 20:29

Susansnusan - Åh vilken upplevelse att få simma med dem. Skulle jag också vilja.
Detsamma till dig och kram!

 
Ingen bild

-Nena-

26 juli 2009 20:31

wiper - Ja det var väldigt fint där. Tyvärr lite backigt för att jag skulle klara hela parken men det jag såg är jag nöjd med.

 
Ingen bild

-Nena-

26 juli 2009 20:32

Kimmie - :) Ja det var kul och fint och barnen ler också på fotona vi tagit *S*

 
Ingen bild

-Nena-

26 juli 2009 20:34

Annica - Japp du visste ;)
Jo det var perfekt och kunde inte bli bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards