¨

Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

Inte under björken längre

Av nena - 3 juli 2009 22:03

men väl på altanen och det är så svalt och skönt.

Sitter här och bara njuter av att kunna vara ute utan att några insekter hittat mig än...de vill nog inte bli förkylda *fniss*


 Hundarna har fått badbalja. Svärfar hade en extra som de fick överta och det gillade liten Doris. Hon kastade genast i favoritbollen för att sedan själv kasta sig efter... ja eller kasta kanske var att ta i men hon hoppade i och stod med vatten upp till magen.... hon är ju inte så hög ;)

Mollan är mer försiktig... hon börjar med att dricka det svala vattnet och sen doppa framtassarna.


 Kylen är fylld igen. I alla fall så vi klarar helgen, jag orkade inte storhandla så det får vara tills jag mår bättre.

Töserna var inte sugna på pizza idag utan taccos och maken är den snällaste så han fixade det till oss. Gott var det och vi satt länge och åt och pratade på altanen och bara njöt.


 Än har journallen varit tyst och vi hoppas den så kommer att vara i alla fall i helgen. 


 Ha det bäst! 


 
 
Sofia

Sofia

3 juli 2009 22:56

Vad bra att det går åt rätt håll och du håller på att bli frisk. Kanske det gått till mig... jag håller nämligen på att bli sjuk. Har hostat hela natten och vaknade med halsont och snuva idag. :( Har i alla fall ingen feber och det får man ju vara glad för i värmen.

http://hoppet.bloggagratis.se

 
Bea

Bea

4 juli 2009 08:14

Hej, jag hittade hit via Nallen, ja´, du vet den där som du skickade till Oskar och som han sedan skickade till mig. Jag tänkte att nu skulle jag ta mig lite tid och följa länkarna och läsa lite bloggar. Jag börjar hos dig, eftersom du var först på Oskars lista.
Jag måste säga att du har en trevlig blogg, härliga färger...och intressant läsning...hit kommer jag gärna tillbaka....
Kram Bea

http://beatricer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

4 juli 2009 12:20

sofia - Oj oj hoppas jag inte smittat dig via bloggen ;)
Krya på dig och måtte du slippa feber i värmen.

 
Ingen bild

-Nena-

4 juli 2009 12:21

Bea - Hej och välkommen hit.
Kul att Nallen förde dig till min blogg. Ska ta mig tid att titta in till dig också.
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards