¨

Direktlänk till inlägg 2 juli 2009

4,55

Av nena - 2 juli 2009 10:43

 Det är tiden för när jag sista gången tittade på klockan. Har hostat hela natten och bara slumrat till 5 minuter i mellan eller så.

 När maken gått till jobbet tog jag in fläkten så att jag fick lite luft på mig. Olidligt varmt var det.


 Än har jag ingen direkt feber 37.8 stannade tempen på så jag hoppas att den inte stiger mer.

Hostan är nog den som är värst idag tillsammans med värken i kroppen.


Det är lika varmt ute idag som i går, de lovade i går att det kunde komma regn idag men nu är det visst ändrat.

Ska starta en maskin tvätt som sen töserna får hänga till mig. Ligger efter rejält och berget är stort i badrummet.



 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

2 juli 2009 13:25

Hej Nena Vad bra att u du inte har temp i alla fall så kanske du piggar på dig men ta det lugnt.Sova går dåligt såna här heta nätter hu jag har dåsat bar inatt 28 grader i sovrummet med 2 flätar sätter man på acn så blir det svinkallt i stället så man får stänga av den här är just nu 29 grader i skuggan ute och det är för hett.Blommorna duckar riktigt ute.krya på dig nu

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

2 juli 2009 14:19

Men stackare, sjuk i denna värme. Krya på dig vännen, tröstekram

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

3 juli 2009 07:28

Usch så trist att du är dålig. Hosta är bland det värsta man kan ha för man får ju som du skrev inte sova ordentligt! Hoppas du känner dig bättre snart

Ha en fin dag ändå

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

3 juli 2009 09:15

Nog för att jag är glad för att sommaren äntligen har kommit, men att vara förkyld i den här värmen måste vara helt olidligt och det är aldrig skönt med förkylning så jag lider med dig!

Varför kan man inte få bestämma lite över vädret? För då skulle det vara betydligt svalare på nätterna så att det gick att sova. Har fläkten på hela natten, skulle nog inte sovit en blund alls annars, men det är ändå kvavt i hela lägenheten och hettan har satt sig i väggarna så det går inte att få svalt i min annars så kalla lya.

Hoppas att förkylningen ger med sig nu och att du slipper hostan!

Kram

 
helga

helga

3 juli 2009 10:34

Nu ska det visst komma lite svalare väder... Det blir nog skönt för dig...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin/wiper

3 juli 2009 11:27

Vad tråkigt att du drabbats av en förkylning i denna värmen. Det skall bli lite svalare ute och just nu åskar det här. Har själv bara legat för ankare i värmen.

Att sälja fläktar är nog en bra affär i år.
Hoppas du snart är bättre. Sköt om dig
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

3 juli 2009 11:59

Filifjonkan - Tack. Ja blommorna ser inte för pigga ut precis.

 
Ingen bild

-Nena-

3 juli 2009 12:00

Teija -Tack!

 
Ingen bild

-Nena-

3 juli 2009 12:02

Sussi - Ja hosta är jobbigt och den kan man ju tyvärr få dras med länge.
Tack!

 
Ingen bild

-Nena-

3 juli 2009 12:04

Hossan - Ja det är inget vidare.
varmt om nätterna är jobbigt. Lakanet följer med när man vänder sig i sängen.

Tack!

 
Ingen bild

-Nena-

3 juli 2009 12:05

helga - Ja de har visst lovat då blir det nog lite lättare. Bara sommaren stannar kvar så

 
Ingen bild

-Nena-

3 juli 2009 12:07

Malin - Ja det är lätt att "däcka" när det blir för varmt. Hoppas åskan renasr upp i luften lite hos er.

Tack!

 
maria

maria

3 juli 2009 12:10

Lider med dig. Hoppas du mår bättre nu idag (fredag). Sköt om dig.
//Maria.

http://mariaslekrum

 
Ingen bild

-Nena-

3 juli 2009 12:22

maria - Tack jo det går nog på rätt håll i alla fall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards