¨

Direktlänk till inlägg 9 juni 2009

Berg- och dalbana

Av nena - 9 juni 2009 07:35
GoodMorning Pictures, Images and Photos

 Just nu är mitt humör väldigt lik en berg- och dalbana.

Vaknade och kände mig ledsen, vet inte varför och det gör mig sur.

Att vara ledsen och sur på en och samma  gång är jobbigt.

Förstår inte varför det blir så. 

Jag har sovit bra  i natt, allt var bra i gårkväll när jag la mig har inte haft några drömmar som jag minns...


 Töserna var lättare att få upp idag,solen skiner men det är inte mer än 7 grader.

M packade badkläder och fika och har nu gett sig av mot skolan på cykel med en kompis.  J hon packade fika för att ha på franskans avslutning och har gett sig av mot bussen.


 I eftermiddag ska J klippa sig och sen ska vi åka och köpa saker till hennes utklädnand. Mopp på huvudet har nog fastnat under natten hos henne för visst hade det varit lite kul ändå ;)

Nu ska vi bara komma på ett sätt och fästa den på. Funderade på att sy fast några snören att knyta under hakan eller köpa ett bredare diadem och fästa den på.


 Nu tänker jag ta och krypa ner i sängen igen och titta på tv.

Somnar jag så gör det inget, kanske vaknar jag upp glad istället.



 
 
Ingen bild

Hossan

9 juni 2009 08:19

Det där med moppen tycker jag är en kul idé!

Konstigt att man kan vakna ledsen, det gör jag med ibland och förstår inte varför (vaknar och gråter - märkligt) sen känns ju den dagen helt fel för så kan man inte börja en dag. Hoppas att du somnar och vaknar gladare!!

 
helga

helga

9 juni 2009 08:37

Hoppas du kommer på varöfr du är ledsen... eller så bara blir du glad helt plötsligt. Kanske var det en dålig dröm...

Moppen låter kul :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
oskar

oskar

9 juni 2009 10:28

Tänkte på dig i dag! hoppas eftermiddagen blir bra.

/oskar

http://i-love-china.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

9 juni 2009 11:46

Hossan - Ja hon kommer se bra ut i rosa mopp ;)

Ja de är jobbigt när man vaknar så och bara vill dra täcket över huvudet och börja om.

 
Ingen bild

-Nena-

9 juni 2009 11:47

helga - Ja kan vara en dröm som jag inte minns.

Ja mopp får det bli :)

 
Ingen bild

-Nena-

9 juni 2009 11:47

oskar - Tack Oskar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards