¨

Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Här sitter jag.

Av nena - 8 juni 2009 15:53

 Det gick bra på BK'n trots en ömmande kropp. Den är inte bättre nu men inte sämre heller förutom att jag är enormt trött i huvudet och i ryggen. det var mycket ryggövningar idag och det känns.


 M slutade tidigare och hade ringt "taxi-mormor" eftersom hon tömt skolskåpet och var överfull med saker och visste inte hur hon skulle ta sig hem på cykel med allt det.

 Mormor ryckte ut som en ängel och hämtade hem henne och det var hon tacksam för.

Imorgon ska de ha en lektion på morgonen, det är den sista hon någonsin kommer att ha i grundskolan...känns konstigt tyckte hon och jag förstår henne.

Efter lektionen ska alla 9:or cykla till badet och bada eller bara ha det mys... förhoppningsvis tillåter vädret det.


 Nu har jag vart och handlat lite som M kan ta med som fika imorgon till badet och även lite som J ska ha med sig på franskan då de ska ha avslutningsmys där. 


 Nu ska jag fixa lite mat så att vi hinner äta innan maken ska på möte sen ska jag inte göra mer idag.Såg aldrig Wallander i går, orkade inte, kanske blir det idag istället. 


  

 
 
love

love

8 juni 2009 16:48

Vilket lag hejar du på?Jag hejar på AIK.
PS:Vad fin blogg du har

http://aik-.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 17:02

love - Jag är ingen fotbollsmänniska ( för visst är det fotboll du pratar om *ler) och har ingen aning om lag och sådant.

Tack!

 
janet65

janet65

8 juni 2009 17:16

Jag var hem till min son i dag med mat jag gjort och det är tur han har oss i alla fall eftersom hans far inte bryr sig ett skit, Tråkigt att du har ont och så hoppas du blir bättre snart, tur din dotter har sån fin mamma. kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

8 juni 2009 18:24

BK = bollklubben (fniss)
Snäll mormor!
Håller tummarna för bättre väder imorgon.
Ha en skön kväll

 
Kimmie

Kimmie

8 juni 2009 18:45

Vad bra med "taximormor" =), kan bli lite mycket på cykeln ibland. Solen har kommit fram nu på kvällen hoppas den är där imorgon också så det blir en fin utflykt.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 18:49

janet - det är trist när det blir så där :( Tur han har dig och din make.

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 18:52

KImmie - Ja det är bra med privat-taxi ;)
Tror dottern hade fått lämna kvar i skolan för att ta hem en annan dag om hon skulle cyklat.
Ja nu är det soligt och fint.

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 18:54

Hossan - Aha, ja så kan det vara... BK samma som bollklubb... fast då har jag hamnat helt fel kan jag ju säga. Mina fotbollsdagar tog slut efter en termin ungefär ;)


Ja mormor är snäll som ställer upp och hämtar när det behövs och inte är det lätt att neka ett -Heeeeej mormor, vad gööör du ;)
blink och flax med ögonfransarna trots att det inte syns genom mobilen *S*


Tack detsamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards