¨

Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Godmorgon

Av nena - 8 juni 2009 07:18
Photobucket

Trött som attan trots tidigt sänggående och sömn i stort sätt hela natten. Vaknade till vid 03.40 . tiden, tittade på klockan och somnade om ganska snabbt.

Segt att få töserna ur sängen, ännu segare att få demklara badrummet. Idag börjar de inte förrän 9 så det var jag som väckte dem.

Sista veckan innan lovet. Trodde det skulle vara lätt.

Nu är det bara 4 och 5 dagar kvar om man räknar skolavslutnings dagen också.


Idag är det BK-grupp och det känns ok även om jag fortfarande har ont i kroppen. Jag gör det jag kan och sen får det vara. Näst sista gången tror jag det är nu och sen är det sommaruppehåll.


 Bilen den staratade idag också ) 



 
 
Ingen bild

Hossan

8 juni 2009 07:44

Tänk vad glad man blir ibland över just sånt som att bilen startar. Det brukar vara något självklart men när det har strulat så blir det plötsligt ett glädjeämne när den fungerar igen. Och det där med telefonsamtalet som påverkade negativt, hur snabbt energin kan rinna av en och man känner sig trött och irriterad. Trist med sånt. Hoppas det går bra på BK´n idag. Ha en bra måndag!

 
helga

helga

8 juni 2009 08:59

Skönt att bilen vill vara med igen. Min son har redan slutat trots att det är tre dagar kvar. De har inga lektioner före avslutningen - märkligt!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
NIni

NIni

8 juni 2009 09:07

Tittar in och säger hej bara

http://nini.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

8 juni 2009 09:33

Flickorna är nog redan inställda på lov och då vill inte kroppen upp ur sängen =)
Hoppas det går bra på BK:n

http://kimmietid.blogspot.com

 
Pisan

Pisan

8 juni 2009 12:28

Hoppas det går bra på BK:n idag. Segt att få upp ungarna här också, nu är det ju inte många dagar kvar tack och lov... KRAMISAR!!!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 15:50

Hossan - Ja bilen är så självklar när den fungerar som den ska. Vi är ju beroende av den eftersom vi bor som vi bor och då märks det tydligt när den går sönder.

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 15:51

helga - En lektion kvar har dottern och det är i morgon f.m sen är det bara utflykter och kul

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 15:52

Nini Trevliigt trevligt och hej tilbaka ;)

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 15:52

Kimmie - Ja det är nog så att de är sommarlovsinställda redan ;)

 
Ingen bild

-Nena-

8 juni 2009 15:53

Pisan - Nej nu är det snart loooov :)
Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards