¨

Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Nu är det kväll

Av nena - 18 maj 2009 19:54

Jag haltade iväg och handlade hem lite mat och det var ju skönt att ha det gjort.

Maken han kom hemhaltande strax innan jag gav mig av...han har ont i knäet, eller i knävecket och klarade inte mer jobb idag. Mycket trapp och stegspring.

Han har haft ont sedan i fredags men det kändes bättre i går. Nu ska han ringa VC i morgon och så får vi se hur det blir.


Jag har suttit och lappat en t-tröja som hem ska ha på onsdag när det är tid för spexfoto i skolan, hon ska ju vara troll och mina gamla jeans med lappar ska vara med och vi kom inte på något annat bra än en lappad t-tröja att ha på överkroppen. Svansen fixade hon på sy-slöjden så den är klar.


Nu väntar lite tv innan jag ska koja. Känner mig ganska sliten just nu.


Kort och gott 


 
 
Susanne

Susanne

18 maj 2009 20:24

http://www.myspace.com/kimstranne
Måste bara tipsa om världens bästa skiva...Lyssna på Bara ett barn....Ett måste att äga den.
Så tråkigt att du ska behöva vara så jäkla trött och ha ont. Fast man blir ju trött och lessen av att ha ont. Tar så mycket energi och värre blir det när man inte få sova. Har du ingen bra medicin att ta för värken? *Kramar om*
Susanne

http://susanneocia.blogg.se

 
janet65

janet65

18 maj 2009 21:16

tack så mycket min vän för det jag har sovit gött i natt och jag hoppas du gjort detsamma och jag hoppas din vecka åsså blir bra. kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

18 maj 2009 23:56

ibland längtar jag tillbaka till skolan igen och inte tänka på alla bekymmer men jag har ju massor att glädjas åt åsså, det blir nog jättebra med den lappade tröjan. kram och hoppas gubbens knä blir bättre och att du blir bättre så du slipper halta. kram kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
Oskar

Oskar

19 maj 2009 08:34

Godmorgon! Lite tråkigt att du och din man ska behöva ha ont. Det är ju jätte jobbigt att ha verk i kroppen oavsett var värken sitter. Hoppas att ni slipper halta och att det blir bättre.

Ja hoppas att ni blev glada för blommorna på min sida som var riktade till er, mina bloggvänner. Det är ett 10 tal som skriver regelbundet och du är en av dem. De är roligt!

Ha en så bra dag som möjligt nu!
Oskar

http://www.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

19 maj 2009 08:56

Idag skiner solen.
Jag hoppas att du mår bättre idag och att du fått sova gott!

 
helga

helga

19 maj 2009 08:57

Troll var ju en strålande idé...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 10:52

Susanne - Tack för tipset om låen, ska kolla det när jag sitter vid andra datorn som har högtalare.
Tyvärr har jag (och läkaren) inte hittat någon medicin som hjälper speciellt bra.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 10:53

janet - Skönt att du sovit gott och det har jag också gjort i natt.
Kram

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 10:56

janet igen - Ja i skolan var det ganska skönt men det insåg man inte riktigt när man var där.
Tack ja haltande är inget vidare.

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 10:59

Oskar - Tack, ja idag haltar inte maken och inte jag heller tack och lov.
Värk är hemskt.

Ja tack för blommorna de var vackra och man blir glad för sådant.
Jag läser hos dig var dag även om jag kanske inte kommenterar allt.
Ha det gott!

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 11:00

Hossan - Ja det är skönt med solen :)
Tack!

 
Ingen bild

-Nena-

19 maj 2009 11:01

helga - Visst var det, hon och 2-3 tjejer till ska var det och det är ju inte så svårt att fixa till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards