¨

Direktlänk till inlägg 16 maj 2009

Var tog solen vägen??

Av nena - 16 maj 2009 11:31

När jag vaknade vid 8 var det sol och fint och n timme senare hängde det regntunga moln och J fick packa ner regnkläderna när hon skulle till scouterna.

Än har det inte börjat regna och det är ju skönt men det blåser och är grått.


 Vi köpte frallor med hem när vi lämnat J på scouterna och de har vi avnjutit och lämnat kvar till J.

 Snart ska vi hämta hem henne igen och vad dagen sedan bjuder på vet jag inte, inget är bestämt.


 Kroppen mår som den mår och jag får bara gilla läget just nu känns det som.


Hoppas ni alla har en bra lördag. 

 
 
Pisan

Pisan

16 maj 2009 12:12

Här har vi fortfarande sol, himlen är helt blå. Hoppas jag piggnar till idag så jag kan vara ute lite. Låter mysigt med färska frallor! Ja, du gilla läget... hmmmm.... Hoppas du får en hyfsad dag ändå och att du njuter av att ha familjen hemma. KRAMAR!!!!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

16 maj 2009 17:55

Pisan - Här blev det ingen mer sol men väl uppehåll nu.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards