¨

Direktlänk till inlägg 14 april 2009

Glömt att blogga

Av nena - 14 april 2009 16:59

Det har jag inte men jag har inte öppnat datorn förrän nu. Den har haft en vilodag.

 Jag har sovit jättedåligt i natt, det har krupit i benen och jag fick gå upp flera gånger... lite jobbigt då jag inte kunnat gå runt som jag brukar eftersom vi fortfarande sover i vardagsrummet.

 Mådde illa när klockan ringe och om det berodde på om jag sovit för lite eller om det var något annat vet jag inte. Jag la mig i alla fall igen när töserna gått till skolan och vid elva ringde mamma och väckte mig.

Hon skulle handla så jag fick lit tid att vakna och äta på och sen åkte jag med henne till Ica. Skönt att ha det gjort så vi slapp det nu när P kom hem från jobbet.

 Illamåendet var borta igen tak och lov.


 Nu i eftermiddag har jag dragit över golvlistorna med lite färg och just nu så håller maken på att sätta upp takslistorna.


 Snart ska grillen tändas, vi ska grilla hamburgare och det ska bli gott.

Jag hoppas att ni alla haft en bra tisdag.

 
 
Kimmie

Kimmie

14 april 2009 18:19

Skönt att illamåendet försvann - hoppas burgarna blev goda!

http://kimmietid.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

14 april 2009 18:56

Kimmie - Ja illamående är inget kul och burgarna var goda!

 
Nini

Nini

14 april 2009 19:05

Kan det vara målarfärg och tapetklister du mår illa av?

Hoppas du får en bättre natt i natt!

(Och du - nu finns länken på plats *ler*)

http://nini.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

14 april 2009 19:33

Här får vi en container utställd 2 ggr/år och då missbrukar boende med att göra så här. Det förstör ju för oss andra som sköter sig :(

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

14 april 2009 19:59

Nini - Ja kanske men jag tror nog att det var saknaden av sömn som var största boven.

Då ska jag genast kila hem till dig.

 
Ingen bild

-Nena-

14 april 2009 20:00

Micke - Trist när det finns folk som bra ska förstöra så :(

 
Pisan

Pisan

15 april 2009 05:00

Hoppas du fått sova bättre inatt. Här regnar det och det har hållt mig vaken en stund nu. Hoppas du får en fin dag! Kramisar! :-)

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

15 april 2009 07:24

Pisan - Hoppas vädret blir bättre
Kram

 
helga

helga

15 april 2009 09:27

Skönt att vila bloggen ibland. Jag har haft svårt att hinna med bloggen också pga resor i påsk och jobbandet...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

15 april 2009 11:52

helga - Nej det blir ju så ibland och det gör ju inte så mycket egentligen.

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards