¨

Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

Föst av allt

Av nena - 20 mars 2009 16:42

vill jag tacka alla som skriver så goa kommentarer, det är alltid lika kul att logga in och se att det är någon som skrivit en rad eller två.
Det piggar verkligen upp.
Tack!!

 Maken kom hem lite tidigare idag. Han skulle åka och handla lite till kvällens tacos och kött till grillningen i morgon.
Bestämde mig för att åka med som sällskap. Jobbigt var det men ändå så kändes det bra att komma hemifrån en stund. Jag gjorde ju inget ansträngande mer än höll i självscanningsmanicken och den är ju inte så tung.
 Körde in om till den där godisbutiken som har över 500 sorter och där köpte jag en stor påse godis. Till mig! 
Det är ju fredag ;)

 När vi kom hem hade töserna dammsugit hela huset *goa ungar* och städat till Yngve-Östen.

 Nu fixar maken tacosen och det doftar gott i huset av maten och nystädad marsvinsbur.

 Ikväll är det Let´s dance och jag hoppas på att kunna somna efter det och få en god natts söm.


 
 
Ingen bild

Hossan

20 mars 2009 19:00

Det låter som om jag skulle varit hemma hos dig nu :-)
Låter både mysigt och gott!

Hoppas verkligen att du får en bättre natt i natt och att sömnen blir god och drömmarna sköna!

 
Kimmie

Kimmie

20 mars 2009 21:16

Vad härligt ni verkar ha det, omtänksamma allihop. Klart du ska ha godis när det är fredag, jag ska just hämta lite choklad till mig.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

20 mars 2009 21:29

Hossan - Det hade funnits plats i soffan för dig också ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

20 mars 2009 21:31

Kimmie - Choklad är inte så dumt det heller.
Omtänksamma är töserna, känns skönt att de är de döttrar som de är.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annica

20 mars 2009 21:44

Men åhhhhhhhh gooodis det vill ju jag oxå ha. fast skippa lets dance för min del.

 
-Nena-

-Nena-

21 mars 2009 11:55

Annica - Men jag var ju snäll och skickade över en segis till dig... ja och en till voffsingen ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
helga

helga

21 mars 2009 12:42

Vilka duktig tjejer :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

21 mars 2009 17:45

helga - Ja visst är de ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards