¨

Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Kylen välfylld och middagen på spisen.

Av nena - 23 februari 2009 17:17

 Efter lite vila så kom jag iväg och fick handlat veckans mat. Skönt att det är avklarat.
Nu är jag trött och sliten men det är ju så som det brukar vara och speciellt på måndagar som jag varit på BK
Känner inget i vaderna än och jag hoppas på att det inte kommer.

 Töserna hade haft en bra start i skolan och de var glada men trötta då de kom hem. Kul att träffa alla igen och utbyggnaden av deras "torg" var klar så det var inte så trångt på rasten som det var innan lovet.


 Nu är snart maten klar och sen blir det lite läxläsning innan det blir slapp och slö i soffan.

 
 
Pisan

Pisan

23 februari 2009 18:17

Skönt att det gick bra på bk:n. Jag skall iväg på det på onsdag, men jag går ju på individuell träning. Och läxor slipper jag denna veckan :-) Det är väl det enda jag inte saknar...

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

23 februari 2009 19:12

Pisan - Jag hade nog hellre gått på individuell träning faktiskt, då håller man inte på i två timmar, det känns maffigt i alla fall just nu.

Det var inte så mycket läxa och det var matte så det var maken som fick rycka in om det behövdes ;)

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

23 februari 2009 21:45

Bra med BK´n i lagom kämparanda! Hoppas att du slipper ha ont i vaderna - men hellre i dem än i ryggen, axlar eller andra lite mer "ont-ställen". Värken i vaderna blir som du säger bara ovane-värk eller träningsvärk som det kanske heter.... :-)

 
Jennie

Jennie

23 februari 2009 21:50

Hahaha skrattade gott åt pannan ... Min förhuvud-panna är det nog inget fel på :)

http://missJennie.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

23 februari 2009 23:58

Hossan - Ja jag lyssnade på dig att jag skulle ta det lite lugnt idag på BK´n ;)
Ja träningsvärk är ju för mig på något konstigt sätt ändå en positiv värk om man jämför med den andra värken

http://nena.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

23 februari 2009 23:59

Jennie - *S* Ja jag satt där och riktigt synade din panna för att se om vad de möjligen hade kunnat ha gjort.
hade du haft en jättefinne där eller *ASG*
Töserna undrade varför jag satt så nära skärmen ;)

http://nena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards