¨

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Stuvade makaroner med korv

Av nena - 19 februari 2009 19:19

och lite fläsk ligger nu i magen. Det var mums.


 Mer snö har kommit och mer pulkaåk har det blivit.

Nu är bägge döttrarna trötta och slöar vid tv och dator.
Makens journallen är fortfarande tyst och det får den gärna vara ända fram till 07.00 då den stängs av.


 Gottesugen till max är jag och jag har inget hemma.
Hittade några maränger i skåpet innan och de har jag smygätit i köket så ingen annan ville ha dem ;)
Kanske kan jag hitta några micro-popcorn långt in i skafferiet...

 
 
Ingen bild

Hossan

19 februari 2009 20:13

Störigt när man blir sugen och det inte finns något hemma. Då brukar jag koka kola, eller göra chokladbollar eller vispa en äggula med några msk socker. :-)

 
-Nena-

-Nena-

19 februari 2009 21:45

Hossan - Jag hittade en ask med After eight i kylen så det fick stilla det värsta suget ;)
Annars brukar jag också göra chokladbollar, det är gott. Äggula med socker har jag inte gjort sedan jag fick barn tror jag. Ingen gjorde så god som min älskade mormor, hon var bäst på "äggröra".

http://nena.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 februari 2009 22:20

En utmärkelse till dig perfekt för dig Lena:)
Du hittar den inne hos mig såklart!

Här istorstan finns det inte tillräckligt med snö för pulkan :( Men is finns det att snöra på sig grillorna, är det som gäller här :)

Kram!

http://jagmigochingenannan.blogspot.com

 
Ingen bild

-Nena-

20 februari 2009 14:14

Lena - Skridsko skulle jag också vilja åka, det är kul.
Tittar in till dig och kollar utmärkelsen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards