¨

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Blondin blir brunett

Av nena - 18 februari 2009 13:59

Ja så är tanken i alla fall.
 Jag och M var iväg och handlade med min mamma så nu klarar vi oss fram till helgen i alla fall. skönt det.

M köpte toning och nu vill hon bli mörk. Köpte även spolar så vi kan rulla upp hennes hår och få lite lockar i det, ja om vi nu får till det vill säga *S*

  Jag har toning i skåpet som jag tänkt använda länge men inte blivit klar til det, kanske ska jag passa på nu när M ska göra det. Får se hur mycket mina händer klarar.


 Ute har solen försvunnit och det har börjat snöa, inte mycket men snö är det.

 
 
Kimmie

Kimmie

18 februari 2009 14:27

Låter som en stor förändring - från blont till brunt, det blir säkert fint.

http://kimmietid.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

18 februari 2009 15:12

Kimmie - M är blond men inte så jätteljus, kanska man kan säga mellanblond. Ska bli spännande att se nu snart när vi ska tvätta ur det.
Sist valde hon tona det mer mot det röda hållet.

http://nena.bloggagratis.se

 
Filifjonkan blåser försiktigt på fjärilarna

Filifjonkan blåser försiktigt på fjärilarna

18 februari 2009 15:24

Hej Nena. Så du har med släpat hem varor idag. man måste ju ha lite av det goda med.Vad kul att du fixar håret på din mor säkert glatt för henne del. Spännande om du med fixar håret man känner sig alltid lite piggare då. Ser på mitt det skulle behöva en omgång det med. Ha det så bra du med nu.

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

18 februari 2009 16:01

Filifjonkan - Ja nu är kylen fylld igen.
*fniss* det är inte mor min som fick toning, det var dottern ;) Inte lätt att hänga med i svängarna *ler*

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hossan

18 februari 2009 20:42

Kul med lite förändring :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards