¨

Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Kevin vann Idol

Av nena - 12 december 2008 22:54

och det var ok. Jag gillade båda ikväll.

Vi har haft en mysig kväll i soffan med popcorn och smågodis.

Makens jour har startat och hans lur har varit tyst än så länge.


 I morgon är det säsongsavslutning för scouterna men julfesttema.

Dit ska så klart J.

Vi andra ska åka (om luren förblir tyst) och titta och förhoppningsvis köpa hjälm till M. Hon är vääääldigt nellad på moppen som står där ute och bara står.

Hon hoppas naturligtvis att det inte kommer någon snö i natt också, den som kom i natt och under f.m är borta från vägarna så lite moppe kan man nog köra ;)



 Nu säger jag godnatt och sov så gott.


Photobucket  
 
helga

helga

13 december 2008 11:17

Tack foer infon - missade ju finalen. Sag att det aer lucia hos dig idag ocksa - gloemde det!! Ingen har uppvaktat mig haer i London ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

-Nena-

13 december 2008 17:09

helga - Kom det ingen Lucia till dig i London? Fast du har säkert fått uppleva en massa annat ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards