¨

Alla inlägg den 18 december 2008

Av nena - 18 december 2008 20:03

 M känner sig ok och har planer på att gå till skolan imorgon. Hon vill vara med på avslutningen och få sitt betyg säga hej och god jul till de kompisar som hon inte kommer se på lovet.


 Jag mår si så där. Har fortfarande en rivig hals som jag just för tillfället svalkar med lite glass. Är inte så trött i kroppen längre och det är jag ju tacksam för.


 Stor grön växt är inhandlad till bror min och jag tror ha kommer bli glad för den.  

Av nena - 18 december 2008 19:58

Jag blir så glad när jag loggar in och ser att det finns någon som skrivit en rad eller två.

Av nena - 18 december 2008 10:12

Någon som vill ha en hals som känns som ett rivjärn?

Inte det? Nej jag förstår verklige det. 

M mår mycket bättre idag, ingen feber och inget magont. Lite öm i halsen.

Jag har en tjock hals och som känns just som ett rivjärn. Jag har absolut noll immunförsvar och får allt direkt. Så tröttsamt.

 P var snäll och flexade i morse så jag kunde stanna i sängen och sova ut. Skönt.


 Idag måste jag iväg 0ch köpa en grön växt modell större som min bror önskat sig i födelsedagspresent. Han har nyligen blivit singel och flyttat och inte hunnit fylla på med växter, något som han verkligen gillar

 

Av nena - 18 december 2008 01:08

men nu ska jag göra ett nytt försök och somna så godnatt och sov så gott.


Good night Pictures, Images and Photos

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards