¨

Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Grått och tris

Av nena - 27 november 2008 12:25

är det ute.

Ja jag vet att jag tyckte det var lite skönt att snön försvann men det kan ju fint  i alla fall. Kallt och soligt vill jag ha det. Aldrig är jag nöjd.


 Natten har varit ojämn. Jag har hostat och sen ringde makens jourtelefon och han fick ge sig av hemifrån. Har svårt att somna om då, tar lite tid.

När ha sen kom hem så berättade Molly det för mig med ett skall så då var jag vaken igen.

Bara en natt till denna rundan.


 J har basketturnering i skolan idag. Det skulle vara omkring 100 spelare (var av  de är 13 stycken från J's skola). De spelar alltså på hemmaplan idag och jag hoppas att det går bra.

J började låte snuvig i går så hon lovade att bryta ifall hon inte kände sig bra men jag hoppas hon klarar det för detta är något som hon sett fram emot länge.


Pisan  - :o) Liiiite bättre kännerjag mig nog, tack. Hugs till dig också.


 
 
helga

helga

27 november 2008 12:50

Här töar det så det skvalar från taket... lite synd!!

Hoppas basketturneringen blir kul!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

27 november 2008 14:10

Det är väl så att aldrig blir man nöjd, precis som du vill jag ha sol, torrt och kallt. Hoppas J håller sig frisk.

http://kimmietid.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

27 november 2008 14:41

Hej Nena. oj är du förkyld och dålig nattro med ser jag. Öronproppar kanske skulle sitta bra inte lätt att sova med telefoner och hundar som skäller och hosta Man kan ju önska då att din kommande natt blir lugnare,, Ja visst är det synd att den vita fina snön töat bort igen det var så vackert ett par dagar. Julkänslan försvann lite med snön hos mig. Tittar på min utebelysning och
är glad för den ialla fall trasslet är klart där, Kram på dig

http://filifjonkan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards