¨

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Gå framåt och gå bakåt

Av nena - 13 oktober 2008 13:11

böj lite lätt i knäna, bröstkorg fram och rumpa in.... japp det är nog det jag och de andra i kruppen hört mest idag.

Kändes onaturligt, kändes som man gick som en apa.

Avslappningsövningen på golvet var bäst idag. Jag har ju varit och är väldigt spänd i kroppen p.g av smärta och andra saker runt omkring mig.

 Har telefontid med min läkare i morgon och det känns bra men ändå oroligt, precis som alltid.

 Idag började M sin praktik och hon började med att åka till Danmark för att hämta lite saker som blivit inropade på aktion där och som ska hit och sen vidare till de som ropat in det.
Har fått veta att hon även packat in en tavla som ska fraktas iväg och packat upp en annan som kommit till dem.
Eftersom hon är hos min bror så har hennes mormor fått lite information som sen jag har fått.

 helga - Gott med fika och det är ju som sagt lätt att det blir lite för mycket i mellan åt ;) Vi hamnade på Graffiti Café och åt en god baguette med kycklingröra.

Kimmie - Det gick bra fast nu är jag väldigt trött. Ha en skön dag du också.

 
 
Pisan

Pisan

13 oktober 2008 21:22

Hej vännen! Hoppas telefonsamtalet med din dr går bra. Låter som en kul praktikplats hon har din dotter :-) Kramis!

http://pisan.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards