¨

Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Dimman försvann

Av nena - 25 september 2008 11:54

och solen kom.

huvudvärken försvann också efter smörgås, tablett och lite sömn. Skönt!

 Nu har jag varit en kort runda med hundarna och de ville inte gå in så de busar där ute i trädgården Skönt att de har den möjligheten.
När jag la mig i morse kom Doris och la sig ända intill mig och la huvudet på mig och tittade oroligt på mig. Hon märker direkt på mig om jag mår sämre än vanligt. Hon är klok och busig ;)


Annica jag tänker på dig och tummarna kommer att hållas!

 Kimmie - Hoppas din dag också blir bra.

helga - Ha det så bra på din runda.

nini - Japp den försvann där under täcket så jag får vädra sängen ordentligt så den inte finns kvar där när det är dags att sova igen ;)

 
 
Pisan

Pisan

25 september 2008 17:09

Vad skönt att du blev av med huvudvärken. Jag vaknade också med huvudvärk - som försvann och har nu återvänt igen... Kramis!!!!

http://pisan.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards