¨

Direktlänk till inlägg 25 september 2008

En dag innan fredag

Av nena - 25 september 2008 07:22

 


 Idag är det dimmigt och ser inte så skönt ut där ute.

Töserna ska snart ge sig av mot skolan och de har tagit fram regnjackorna eftersom det ser fuktigt ut.

 Natten har varit så där. Maken han har dragit rejäla timmerstockar och det har inte spelat någon roll hur han legat och hur mycket jag knuffat på honom.
Jag har en rejäl huvudvärk nu och ska stoppa en smörgås och tablett i munnen och sen får jag se om jag hamnar under täcket igen.

 Doris hon har hittat en bit tuggben som hon busar runt med här, hon kastar upp det i luften och hoppar efter det, ibland ser det ut som om hon var katt när leker :) Hon är mysig.
Mollan hon har hittat en tom husse-säng som hon lagt beslag på och sover gott. Hon är vår lilla sömntuta ;)

 Ha en skön torsdag!

 
 
Kimmie

Kimmie

25 september 2008 08:15

Mysigt med busiga husdjur! Hoppas du får en bra dag idag.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

25 september 2008 09:41

Ha en bra dag!! Hoppas du somnar om lite. Jag ska iväg igen...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
nini

nini

25 september 2008 10:16

Jag hoppas att huvudvärken försvann under täcket...

http://nini.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards