¨

Direktlänk till inlägg 10 september 2008

Dagen snart slut

Av nena - 10 september 2008 19:39

i alla fall för min del. Ska snart lämna soffan för sängen.
Tror nog att denna förkylning är den värsta jag haft på vet inte hur länge *suck*
Just nu ser jag ingen ljusning heller *dubbelsuck*
Har ont i bröstet efter all hosta och inget tycks hjälpa.

 Usch gnällig är jag.
Värsta är att J fyller år på söndag och hon hade ju så klart sett fram emot kalas men idag insåg jag att jag är inte risk nog tills dess att hinna fixa och orka med det så nu får vi skjuta det framåt :(
Vi får försöka fira J så mycket vi kan själv på söndag.


Slutgnällt!!

 
 
helga

helga

10 september 2008 22:39

Ni får väl skjuta på festen och hoppas du mår bättre om ett tag...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A

10 september 2008 22:56

Suck jag känner med dig ang hostan.Lungorna vänds ut o in och man hostar tills man kippar efter luft eller vill kräkas

 
Kimmie

Kimmie

11 september 2008 08:10

Usch, vad jobbigt det låter. Du får vila allt vad du kan så får ni ha kalas när ni alla är friska istället.

http://kimmietid.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nena - 12 juli 2014 00:49

 Ja äntligen har maken startat sin semester.En vecka för sent men nu är den äntligen här och det är såååå skönt.Ja jag går ju hemma hela dagarna men det är ändå något speciellt när P startar sin semester.   Så nu tar jag riktigt blogguppehåll i a...

Av nena - 21 maj 2014 23:13

Idag har det varit varmt, riktig sommarvärme. Har mest bara slappat och inte gjort någon större nytta mer än var och handlade lite mat när maken kommit hem. Fick lämna in min älskade mobil också =( Ha ha nu låter jag ju nästan som dottern eller n...

Skriv gärna en rad i Gästboken

Presentation

Dagens citat

Dagens citat

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Bilder!

Spelsidor

Besöksstatistik

översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards